Geplaatst door OSN

Ephesoft sluit partnerschap met OSN Nederland

De intelligente document capture software van Ephesoft stelt organisaties in staat om betekenis te extraheren uit ongestructureerde data. De software van Ephesoft is beschikbaar via een SaaS model of kan op locatie worden geïnstalleerd. De oplossingen van Ephesoft zijn de volgende stap in intelligente document verwerking. Meerdere extractie engines met elk hun eigen specialiteit maken het mogelijk om documentintensieve processen volledig te automatiseren en stroomlijnen.

De software selecteert automatisch de juiste engine waardoor zelfs slechte scans en handschrift automatisch verwerkt worden.

Olivier Nies – Partnermanagers BeNeLux for Ephesoft: “OSN is an important strategic partner for growing our footprint in the Netherlands. They have everything in place for a successful software selling model; access to customers, skilled technical team and a solution selling Sales team”

Peter Schutten – Business consultant OSN “Onze partnerschap met Ephesoft is het resultaat van een zoektocht om een oplossing te vinden waarmee onze klanten kunnen digitaliseren zonder veel tijd en geld te investeren. Met de extractiemogelijkheden van Ephesoft kunnen we makkelijk grote hoeveelheden analoge data digitaliseren. Vooral omdat meta data automatisch wordt toegevoegd, dit scheelt veel handmatige handelingen. Samen met Ephesoft hebben we de meest efficiënte en technologische document capture propositie op de Nederlandse markt.”

Over OSN:
De diensten van OSN helpen meer dan 500 MKB+ organisaties om hun analoge en digitale bedrijfsprocessen te beheersen. OSN maakt werken eenvoudiger met innovatieve oplossingen, waardoor waardevolle informatie beter en sneller inzetbaar is. Onze klanten waarderen OSN om de klantgerichtheid, transparantie, flexibiliteit en het kundige personeel.

About Ephesoft:
Ephesoft advanced document capture and data extraction solutions help businesses run more efficiently, increase information mobility and respond to changes in a cost effective manner by automatically classifying, separating, sorting and extracting data from documents in paper, fax and electronic formats.