Geplaatst door Dept

Etos lanceert nieuwe webshop in samenwerking met Dept

Een omni-channel customer journey, om klanten zowel offline als online aan de juiste oplossing te helpen; dat is het doel van de nieuwe webshop die Etos in samenwerking met Dept heeft ontwikkeld. Dept is de digital e-commerce partner van Etos en verantwoordelijk voor ontwikkeling, design en concept van het platform.

De drogisterijketen is in januari live gegaan met de nieuwe webshop op etos.nl en heeft met Dept gekozen om te werken met Salesforce Commerce Cloud als e-commerce platform. Dit, in combinatie met slim design, heeft geresulteerd in een website die het klanten eenvoudig maakt om hun favoriete merken te vinden met aparte landingspagina’s, terwijl het tegelijkertijd een inspiratiebron is op het gebied van beauty, verzorging en gezondheid.

“Etos is ambitieus om ook online invulling te geven aan waar het merk voor staat: een combinatie van advies, inspiratie en het juiste product”, aldus Danijel Bonacic, Strategic Director bij Dept. “Vanuit die aspiratie en strategische richting, heeft Etos Salesforce Commerce Cloud gekozen als e-commerce platform. Dit sluit tevens aan bij hun ambitie om op termijn een naadloze winkelervaring te bieden. We hebben als Dept veel ervaring met dit platform en helpen Etos met de implementatie en integratie ervan.”

“We zijn voor het zevende jaar op rij verkozen tot beste drogisterij van Nederland. Om in de toekomst deze positie te behouden, zetten we in op een omni-channel bediening van onze klanten”, voegt Noor de Bruijn toe, CMO bij Etos. “Daarom zochten we een digitale partner met de juiste know-how die met ons op de korte- en lange termijn kon meedenken. Samen met Dept hebben we in een heel korte tijd de eerste versie van onze shop gelanceerd. Deze vormt de basis voor onze plannen, zoals het bieden van meer advies, inspiratie en de beste oplossing voor onze klanten. Ook zullen de webshop en de offline Etos-winkel steeds meer met elkaar verbonden worden.”

Wij zijn Dept – een internationale agency met meer dan 1.100 ervaren denkers & doeners. Eén agency waar creativiteit, technologie en data samenkomen. Wij helpen met het opnieuw uitvinden & versnellen van jouw digitale werkelijkheid door het creëren van ervaringen die mensen willen en organisaties nodig hebben. www.deptagency.com