Geplaatst door Eurofiber

Eurofiber benoemt Herbert Grevengoed tot Director Customer Process &Quality

Herbert Grevengoed (39) is per 1 februari benoemd tot Director Customer Process & Quality bij Eurofiber. Hij gaat er nadere invulling geven aan ketenmanagement en kwaliteitsmanagement. Herbert is afkomstig van Telindus, waar hij de afgelopen jaren werkzaam was in verschillende management- en directiefuncties. Eerder werkte Herbert Grevengoed in leidinggevende functies bij onder meer Rabobank en Euclides.

Over Eurofiber
Eurofiber exploiteert sinds 2000 hoogwaardige digitale infrastructuur. Met ons eigen open glasvezelnetwerk en onze datacenters bieden we ondernemingen, overheden en non-profit organisaties toekomstvaste dataverbindingen. Klanten hebben bij Eurofiber de vrijheid om zelf de diensten, toepassingen en aanbieders te kiezen die ze nodig hebben. Zo kunnen ze het innovatiepotentieel in de digitalisering ten volle benutten. Eurofiber Nederland maakt deel uit van Eurofiber Group. In de groep beschikken wij over een glasvezelnetwerk van ruim 31.000 kilometer in Nederland en België en vier datacenters. Daarnaast bieden we oplossingen voor volledig flexibele interconnectiviteit tussen meer dan 50 datacenters. www.eurofiber.nl.