Geplaatst door CirqueConnect

EVEN ONTSNAPPEN MET CIRQUE DU SOLEIL TIJDENS DE CORONACRISIS

Cirque du Soleil wil graag verbonden blijven met alle fans tijdens deze periode van “social distancing”. Daarom worden die fans nu uitgenodigd op een wekelijkse online afspraak om samen te genieten van een aantal van de meest verbluffende momenten uit de wereldbekende shows op CirqueConnect.
Op deze nieuwe digitale ontmoetingsplek van Cirque du Soleil vinden de fans entertainment van de hoogste kwaliteit, waar ze van bij hun thuis kunnen van genieten nu live shows wereldwijd niet mogelijk zijn door het coronavirus (COVID-19).

Morgen om 21 uur Belgische tijd presenteert CirqueConnect een programma met onvergetelijke momenten en indrukwekkende acts uit de Cirque du Soleil shows Amaluna, VOLTA en Bazzar. Door middel van deze exclusieve programma’s, wil de Cirque du Soleil Group aan fans van alle leeftijden de mogelijkheid bieden om even te ontsnappen naar een wonderlijke droomwereld. Kijkers worden meegenomen in een creatieve, imaginaire wereld vol verwondering en verbluffende acrobatie, zonder het huis te verlaten.

“Het is altijd de missie geweest van Cirque du Soleil om unieke ervaringen te creëren. Onze shows geven de fans de mogelijkheid om te ontsnappen naar fantasiewerelden via onze verhalen en unieke personages,” vertelt Sheila Morin, Chief Marketing & Experience Officer. “Nu, meer dan ooit, moeten we blijven zorgen voor verwondering, zelfs vanop lange afstand, tot in de huiskamers van de fans.”

Het CirqueConnect kanaal bevat beelden uit diverse multimediaproducties van Cirque du Soleil. Alle info staat op cirquedusoleil.com/cirqueconnect.