Geplaatst door Exact

Exact bekroond partners met onderscheidingen tijdens jaarlijkse Partner van het Jaar evenement

Delft, 29 maart 2024 – In het jubileumjaar waarin softwareontwikkelaar Exact 40 jaar bestaat, worden partners voor de 36e keer bekroond met een onderscheiding tijdens het Partner van het Jaar event. De winnaar van de avond is AB, dat zowel de felbegeerde Partner van het Jaar Award als ook de New Business Award ontving.

De Partner van het Jaar award wordt jaarlijks uitgereikt aan partners uit het ecosysteem van de softwareontwikkelaar. Partners worden beoordeeld aan de hand van verschillende aspecten en erkend aan de hand van verschillende awards. De partner die op alle aspecten het beste scoort, komt in aanmerking voor de Partner van het Jaar Award. In de beoordeling wordt gekeken naar omzet, omzetgroei, customer loyalty, new business omzet en de verkoop van zogeheten focus solutions.

Ecosysteem met partners belangrijke pilaar van Exact
Chief Executive Officer Paul Ramakers van Exact licht toe: “Ons grote ecosysteem met partners is een van de belangrijkste pilaren van Exact. Onze partners beschikken over kennis van de markt, zijn bekend met de behoeften van hun klanten en daarnaast kennen ze onze producten goed. Wij zijn supertrots op onze partners en onze samenwerking; of ze zich nu net bij ons aansluiten of al veertig jaar met ons samenwerken. Tijdens het Partner van het Jaar event gaat het even niet om zaken doen maar investeren we in een krachtig netwerk en onze samenwerking.”

AB weet als Partner van het Jaar wat er speelt in de markt
Als Partner van het Jaar heeft AB zich gedurende vele jaren weten te onderscheiden door het maken van duidelijke keuzes met betrekking tot specifieke marktsegmenten en het type klanten dat naadloos aansluit bij de organisatie. AB weet als geen ander wat er speelt in de markt door goed te luisteren en het productportfolio te blijven ontwikkelen. Zo blijven ze ook de concurrentie voor. Deze inspanningen uiten zich in een mooie omzetgroei waarin de focus op new business centraal staat en een grote loyaliteit van de klanten.

Exact Online Partner van het Jaar Activium toegewijd aan gezamenlijke successen

De Exact Online Partner van het Jaar award wordt uitgereikt aan de partner die de beste prestaties levert op het gebied van Exact Online. Met maar liefst veertien partners die meedongen naar de award en uiteindelijk drie genomineerde, steekt de winnaar er volgens de jury met kop en schouders bovenuit. De Exact Online Partner van het Jaar award werd door Chief Commercial Officer Wiegert de Vos uitgereikt aan de terechte winnaar: Activium, die voor het eerst deze award wist te bemachtigen.

Deze partner heeft een enorme groei laten zien ten opzichte van vorig jaar. Niet alleen biedt Activium alle Exact oplossingen aan om klanten op de meest gepaste manier te bedienen, maar zijn zij ook zeer toegewijd om er samen een groot succes van te maken.

‘The Grand Ensemble’ in het karakteristieke Hulstkamp Gebouw in Rotterdam
 Deze feestelijke editie van het jaarlijkse evenement stond onder andere in het teken van het 40-jarig bestaan van de softwareontwikkelaar. De avond werd muzikaal geopend door Kim-Lian van der Meij, in wiens handen ook de presentatie van het event lag. Aanwezige partners konden genieten van een diner waarna ze gezamenlijk zijn verplaatst naar de Wintertuin voor de award show. Zangeres Julie Huard zorgde voor muzikaal entertainment en illusionisten act Sitah’s Angels kondigde op een originele manier de winnaars aan van de awards. Een succesvolle avond waarop Exact haar partners flink in het zonnetje heeft gezet.

Overzicht van alle winnaars:

• Partner van het Jaar Award: AB
  • Exact Online Partner van het Jaar Award: Activium
  • New Business Award (de partner die de meeste nieuwe klanten aantrok): AB
  • Customer Success Award (de partner die klanten onder andere het langste aan zich bindt): Blue People
  • The Grand Performance Award (de persoon binnen het partnernetwerk die de meest waardevolle deal heeft gesloten): Cees Hameete (ProSigma) & Teun van Essen (Advisie)
  • Achievement Award: (de persoon binnen het partnernetwerk die bijzondere inzet en prestaties heeft geleverd in de afgelopen 40 jaar): Thom van der Meulen
  • Marketing Award (de partner met de winnende marketingcampagne): Quercis (Liza Hanselaar)
  • Project of the Year Award (de partner met het meest impactvolle project): Activium

BERICHT VOOR DE REDACTIE

Over Exact
Exact ontwikkelt cloud software voor kleine en middelgrote bedrijven en hun accountants. De producten automatiseren bedrijfsprocessen: denk aan financiële en HR-processen. Maar ook aan specifieke ERP-oplossingen voor handel, productie, projecten en bouw. Dat levert niet alleen tijdwinst op, maar ook inzicht. Zo kunnen klanten efficiënt werken, onderbouwde beslissingen nemen en verder groeien. Inmiddels vertrouwen ruim 675.000 bedrijven, voornamelijk in Nederland, België en Duitsland, op Exact’s software.

Exact is in 1984 opgericht in Delft, waar het hoofdkantoor nog altijd gevestigd is. Dagelijks werken ruim 2.000 ambitieuze professionals aan innovatie. Verantwoord ondernemen, met respect voor elkaar, het milieu en de samenleving staat daarbij centraal. Meer informatie: www.exact.nl.