Expertgroep ‘performance based marketing 2017’ van start

Amsterdam, 19 juni 2017 – Omni-channel agency Oxyma vormt samen met IBM en Ortec de expertgroep ‘performance based marketing 2017’ van ShoppingTomorrow. De experts gaan samen op zoek naar de betekenis en ontwikkeling van het begrip ‘performance marketing’. En hoe dit merken en consumenten kan helpen bij het verbeteren van klantervaringen.

Wat betekent ‘performance marketing’ vandaag de dag? Welke rol spelen traditionele media hierin? En hoe maken we de connectie tussen physical en digital performances? Over dit soort vragen buigt de expertgroep zich de komende tijd. Het doel: met nieuwe inzichten en oplossingen komen, zodat consumenten beter worden bediend en de concurrentieposities van bedrijven sterker worden. De expertgroep komt op maandag 19 juni voor het eerst bij elkaar op het hoofdkantoor van Oxyma in Rotterdam. De onderzoeksresultaten worden in januari 2018 gepubliceerd in een bluepaper en in het ShoppingTomorrow-boek. Daarnaast presenteert de expertgroep op 24 en 25 januari de resultaten bij de Webwinkel Vakdagen.

Vernieuwing creëren
Oxyma levert al vier jaar een inhoudelijke bijdrage aan ShoppingTomorrow en treedt dit jaar voor het eerst ook op als gastheer en begeleider. Katja Dekker, senior consultant bij Oxyma zit in de expertgroep. “Onze expertgroep rond ‘performance marketing’ is een van de groepen die een bijdrage levert aan het ShoppingTomorrow-thema ‘Optimising Growth’. Het belangrijkste doel van onze expertgroep: vernieuwing creëren en aanwakkeren. Het is fantastisch om met een groep vakspecialisten vanuit diverse bedrijven bij elkaar te zitten. Dat leidt tot kwalitatieve kennisuitwisseling. Dankzij de diversiteit in de groep ontstaan nieuwe inzichten, krijg je een nieuwe blik op de uitdagingen van de toekomst en worden innovatieve mogelijkheden zichtbaar. Inmiddels hebben zich ruim vijftien experts verbonden aan onze groep en zijn we klaar voor de start.”

Over ShoppingTomorrow
ShoppingTomorrow is het digital commerce-platform voor alle e-commerceprofessionals. Gezamenlijk verkennen en onderzoeken we nieuwe ontwikkelingen en dragen we bij aan de transformatie van B2C- en B2B-retail. Wat betekenen toekomstige ontwikkelingen op het gebied van businessmodellen, customer journey, technologie, etc. voor medewerkers, bedrijven en BV Nederland? Het onderzoeksplatform is in 2013 geïnitieerd door Thuiswinkel.org en wordt inmiddels ondersteund door 20+ Nederlandse branche- en belangenverenigingen.

Over Oxyma
Bij Oxyma horen de specialistische merken aFrogleap, Oogst, OFS, en Your Social. Er zijn kantoren in Amsterdam, Breda, Rotterdam, en Dubai. Oxyma helpt consumentenmerken om hun werkelijke waarde voor klanten te ontsluiten: unlock customer value. Door een stapsgewijze transformatie naar sterk relevante organisaties die luisteren naar hun klanten, en hierop inspelen door steeds weer betere klantervaringen te bieden. Met meer dan 340 betrokken marketeers, data-scientists, creatives en technologie professionals zorgt Oxyma voor de verbinding tussen business, ‘consumer journey’, creativity, data, technology en mensen. In nauwe samenwerking met marketeers van onder meer BMW, Adobe, KPN, NS, Air France-KLM, Nuon, Unilever Food Solutions, VodafoneZiggo, Audi en Volkswagen en T-Mobile.
In 2017 waardeerden beslissers bij bedrijven de diverse specialisaties van Oxyma als beste in vijf categorieën: Mobile, Analytics en optimalisatie, Digital Marketing, Social & Content en E-mailmarketing.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond.

terug