Geplaatst door Extreme Networks

Extreme Networks erkend in 2018 Gartner Peer Insights Customer’s Choice for Data Center Networking

Utrecht, 1 november 2018 – Extreme Networks, Inc. (Nasdaq: EXTR) is uitgeroepen tot een 2018 Gartner Peer Insights Customers’ Choice for Data Center Networking. Gartner definieert leveranciers van datacenternetwerken als partijen die hardware- en/of software-oplossingen leveren die connectiviteit mogelijk maken voor zakelijke datacenters. De Gartner Peer Insights Customer’s Choice is gebaseerd op feedback en scores van zakelijke eindgebruikers die ervaring hebben met de aanschaf, implementatie en het gebruik van het product of de service.
Extreme Networks Agile Data Center™-oplossingen zijn speciaal geoptimaliseerd voor grote bedrijven en cloudorganisaties. Met de oplossingen realiseren zij een flexibelere en efficiëntere bedrijfsvoering en behalen ze concurrentievoordeel. Gebruikers prijzen in de nieuwste Peer Insights-scores het turn-key-aanbod, de klantenservice, kostenefficiëntie en het commitment van Extreme Networks voor wat betreft het bieden van positieve bedrijfsresultaten.
Wat Extreme Networks-klanten zeggen:
“Extreme is een geweldige partner. Ze hebben ons voorzien van een turn-key-oplossing en ons het hele proces bijgestaan. Van netwerkdesign tot sales, tot de implementatie, ze hielpen ons met iedere stap.” – Chief Technology Officer, onderwijs
“Het SPB-protocol van Extreme Networks is een game-changer voor de manier waarop we netwerken ontwerpen en implementeren.” – Principal Network Architect, gezondheidszorg
“[Extreme is] zeer goed in het beheren van meerdere en verschillende apparaten en biedt ons inzicht in die apparaten via het dashboard – als een soort high-definition beeld van ons multi-vendor devicenetwerk!” Senior Product Manager, transport
“De Professional Services Engineer regelde in slechts één weekend de overstap op nieuwe, redundante fabric core-apparatuur op drie locaties en slaagde daarin zonder de maandag daarna nog weer aanpassingen te hoeven doen.” Distributed Computer Systems Consultant, overheid
“De algemene ervaring is fenomenaal. Het salesteam en supportteam zetten zich er duidelijk voor in om de implementatie te laten slagen en een service van wereldklasse te bieden. Het product overtreft op ieder gebied onze verwachtingen. Een hele opluchting vergeleken met andere leveranciers van netwerkhardware.” – Network Administrator, energie- en nutsbedrijven
Extreme rondde in november 2017 de overname van de datacenter-activiteiten van Brocade Communications Systems, Inc. af. In het Gartner Magic Quadrant for Data Center Networking-rapport, dat op 11 juli 2018 werd gepubliceerd, werd het bedrijf voor het eerst als Challenger opgenomen.
Extreme’s aangekondigde SLX-router, onderdeel van het Agile Data Center-oplossingenportfolio, won in juni de Best of Show Silver Award tijdens Interop Tokio.
Quotes
Ed Meyercord, President en CEO, Extreme Networks, Inc.
“Bij Extreme Networks maakt klantenservice deel uit van ons DNA. We willen klanten helpen netwerken te bouwen die hun digitale transformatie versnellen en disruptie in een eigen tempo stimuleren – dit noemen we Customer-Driven Networking. De score is gebaseerd op de beoordelingen van de gebruikers van onze Agile Data Center-oplossingen. Wij geloven dat de score onderstreept dat onze technologie, en onze aanpak, bedrijfswaarde creëren en het verschil maken voor onze eindgebruikers. Wij danken onze klanten voor deze erkenning.”
Extra informatie
·       Ga voor een complete versie van het Magic Quadrant for Data Center  Networking naar deze pagina.
·       Volg Extreme Networks via Twitter, FacebookYouTubeLinkedIn en Google+
·       Extreme Agile Data Center™ Solution Page
·       ExtremeSwitching™ Product Page
·       ExtremeRouting™ Product Page
·       ExtremeApplications™ Product Page
Over Peer Insights
Peer Insights is een online platform met scores en beoordelingen van IT-software en -services die worden geschreven en gelezen door IT-professionals en technologiebeslissers. Het doel van het platform is om IT-managers te helpen weloverwogen aankoopbeslissingen te nemen en technologieleveranciers te helpen hun producten te verbeteren aan de hand van objectieve feedback van hun klanten. Gartner Peers Insights bevat meer dan 70.000 geverifieerde beoordelingen in meer dan 200 markten. Meer weten? Ga naar www.gartner.com/reviews/home.
Gartner Peer Insights Customer’s Choice bestaat uit de subjectieve meningen van individuele eindgebruikersbeoordelingen, scores, en data die zijn toegepast op gedocumenteerde wijze; ze staan niet gelijk aan de meningen van, of worden niet onderschreven door, Gartner of zijn partners.
Over het Magic Quadrant
Gartner onderschrijft geen enkele leverancier, product of service die wordt genoemd in zijn onderzoekspublicaties, en adviseert technologiegebruikers niet om enkel te kiezen voor de leveranciers met de hoogste scores of ander predicaat. De onderzoekspublicaties van Gartner bestaan uit de meningen van de onderzoeksorganisatie van Gartner en mogen niet gezien worden als feiten. Gartner doet afstand van alle garanties omtrent dit onderzoek, inclusief garanties van verhandelbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel.
Over Extreme Networks
Extreme Networks, Inc. (EXTR) levert een software-driven netwerkoplossing die IT-afdelingen helpt de business zo goed mogelijk te ondersteunen via stabielere verbindingen met klanten, partners en medewerkers. Van wired tot wireless, desktop tot datacenter, on-premise en zelfs in de cloud; wij gaan een stapje verder voor onze klanten in meer dan tachtig landen. Extreme Networks levert 100% eigen techsupport voor zowel grote als kleine organisaties, waaronder grote namen uit verschillende sectoren, zoals business, hospitality, retail, transport en logistiek, onderwijs, gezondheidszorg, manufacturing en de overheid. Extreme werd in 1996 opgericht en het hoofdkantoor staat in San Jose, Californië. Meer informatie is te vinden op www.extremenetworks.com.
De logo’s van Extreme Networks, Agile Data Center, ExtremeSwitching, ExtremeRouting, ExtremeApplications en Customer-Driven Networking  zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van Extreme Networks, Inc. in de Verenigde Staten en andere landen. Andere handelsmerken in dit persbericht zijn eigendom van derden.