Industry Wire

Geplaatst door Extreme Networks

Extreme Networks verrijkt partnerprogramma met nieuwe voordelen

Extreme Networks, Inc. (Nasdaq: EXTR), een leider in cloudnetwerken, startte vandaag de Ignite Partner Conference in Boston met de introductie van nieuwe programma’s die partners een concurrentievoordeel geven bij de verkoop en implementatie van Extreme-oplossingen. Nieuwe elementen zijn onder meer badges en certificeringen, uitgebreide trainingsmogelijkheden, support bij het schrijven van subsidies en klantsuccesprogramma’s.

Nieuwe badges voor partnercertificering: Extreme heeft drie nieuwe badges ontwikkeld die partners diepere kennis, expertise en toewijding aan belangrijke issues bieden. Meer informatie over elke badge is beschikbaar op Extreme’s Partner Portal. De volgende badges worden onderscheiden:

• State and Local Government Partners Badge: partners die deze badge voltooien, worden aangewezen als voorkeurspartners voor de levering van klantoplossingen van overheden in hun regio. Ze krijgen ook toegang tot specifieke content, waaronder webinars en, in sommige gevallen, financiering voor marktontwikkeling.
• Sports and Entertainment Delivery Partner Badge: Extreme heeft wereldwijd veel sport- en entertainmentlocaties als klant. Partners die deze badge verdienen, worden aangewezen als voorkeurspartners voor de levering van sport- en entertainmentoplossingen aan klanten in hun regio. Ook kunnen zij deelnemen aan sponsormogelijkheden.
• Diversity, Equity and Inclusion Partners: Extreme wil prettige werkervaringen voor arbeidskrachten in de hele branche. Partners die deze badge voltooien, kunnen met Extreme samenwerken aan maatschappelijke initiatieven. Bovendien krijgen ze support om acties op het gebied van diversiteit, gelijkheid en inclusie binnen hun organisaties beter te identificeren en realiseren.

Vergroot technische expertise en verbeter leerervaringen met nieuwe trainingen
Partners hebben nu toegang tot nieuw trainingsmateriaal, waaronder een technische training over Extreme Fabric Connect, content over upsell en een productgerichte livestream-serie. Later in 2022 lanceert Extreme het Extreme Certified Professional-programma. Dit uitgebreide en modulaire curriculum biedt partners meer keuze en diepgaande technische training via een nieuw videoportal. Al met al een verbeterde leerervaring. Partners die momenteel een Extreme Certified Specialist-badge hebben, kunnen hun training via nieuwe cursussen naar een hoger niveau tillen. Zo kunnen ze zich kwalificeren als Extreme Certified Professional, waardoor ze hun toegenomen kennis van de Extreme-technologie kunnen gebruiken om klanten meer keuze te bieden in Extreme-oplossingen. Zo kunnen ze klanten beter adviseren hoe ze het maximale halen uit hun gebruik van Extreme-oplossingen.

Customer Success Support
Extreme breidt de Customer Success-programma’s uit om partners en klanten te helpen duurzame waarde te garanderen tijdens de levenscyclus van Extreme-abonnementen. Klantsuccesprogramma’s vergroten de acceptatie, het gebruik en de loyaliteit door middel van praktische tutorials en een inkijkje in de best practices. Klanten zullen profiteren van versnelde onboarding, bewezen successen en snellere implementaties, terwijl partners de klantloyaliteit kunnen verbeteren en nieuwe cross-sell- en upsell-mogelijkheden krijgen.

Grant Writing Services helpen klanten met aanvragen financiering en subsidies
Extreme biedt nu ook support voor het schrijven van subsidies. Hiermee kunnen partners in aanmerking komende klanten helpen te profiteren van de miljoenen subsidies die jaarlijks beschikbaar zijn. Naast schrijfsupport, kan dit team van experts klanten en partners helpen bij het identificeren van financieringsmogelijkheden voor wereldwijde projecten, het opstellen van subsidievoorstellen en bieden ze support tijdens het hele subsidietoekenningsproces, inclusief succesvolle projectimplementatieplannen zodra subsidies zijn toegekend.

Aanvullende quote
Scott Peterson, Senior Vice President van Global Channels, Extreme Networks
“Partners zijn cruciaal voor ons succes op de lange termijn, daarom zijn we gefocust op het bieden van unieke ervaringen die ons helpen om zowel zakelijke als omzetdoelen te behalen. Deze nieuwe programmaverbeteringen zullen onze partners helpen hun technische kennis te verdiepen, hun marktpositie te versterken en skill gaps binnen hun organisaties op te vullen. Ons programma biedt een balans tussen technische expertise, succesvolle verkoopacties en diensten met toegevoegde waarde die de prestaties van onze producten in de markt onderscheiden.”

Over Extreme Networks
Extreme Networks, Inc. (EXTR) creëert een moeiteloze netwerkbeleving waarmee we allemaal groeien. We verleggen de grenzen van technologie met de kracht van machine learning, kunstmatige intelligentie, analytics en automatisering. Ruim 50.000 klanten wereldwijd vertrouwen op onze end-to-end, cloudgestuurde netwerkoplossingen en gebruiken onze kwaliteitsdiensten en ondersteuning bij het versnellen van hun digitale transformatie en resultaten.
Kijk voor informatie op Extreme Networks Benelux of Extreme Networks. Of volg ons op LinkedIn, YouTube, Twitter, Facebook of Instagram.

Extreme Networks, ExtremeCloud en het Extreme Networks-logo zijn handelsmerken of gedeponeerde handelsmerken van Extreme Networks, Inc. in de Verenigde Staten en andere landen. Andere handelsmerken die hierin worden getoond, zijn eigendom van hun respectievelijke eigenaren.
###

Mediacontact Benelux
René Frederick
+31 88 776 3444
+31 6 4134 0710
extreme@mediacontent.nu

Mediacontact EMEA
Miryam Quiroz Cortez
+44 (0) 118 334 4216
PR@extremenetworks.com

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht