Geplaatst door Fiverr

Fiverr lanceert Seller Plus op abonnementsbasis

AMSTERDAM, 12 augustus 2021 – Fiverr (NYSE: FVRR), het bedrijf dat de manier waarop de wereld samenwerkt, verandert, heeft vandaag de lancering aangekondigd van Seller Plus, een loyaliteitsprogramma voor freelancers op abonnementsbasis. Voor minder dan 25 euro per maand hebben freelancers toegang tot een toegewijde succesmanager, snellere betalingsverwerking, prioriteit bij groeiprogramma’s, snellere ondersteuning, geavanceerde analysetools, evenals exclusieve evenementen en educatiemateriaal.

“Voor elke freelancer die gemotiveerd is om een ​​succesvol bedrijf op Fiverr op te bouwen, is Seller Plus een onmisbare oplossing”, zegt Hila Klein, COO bij Fiverr. “Als marktplaats waar bedrijven en freelancers zakendoen, willen wij de bedrijven die ons platform gebruiken ondersteunen, maar de freelancers ontsnappen niet aan onze aandacht. Met Seller Plus bedienen we de freelancers die al een solide inkomen verdienen en degenen die van plan zijn dat te doen.”

Alles dat nodig is voor succes

Met Seller Plus krijgen abonnees toegang tot een verscheidenheid aan aanvullende gegevens en tools waarmee ze de gezondheid van hun Fiverr-bedrijf kunnen evalueren en het aanbod kunnen verbeteren. De analysefuncties bieden de mogelijkheid om te kijken naar de zoekwoorden in hun vermeldingen die tot aankopen leiden en om te zien waar bestellingen vandaan komen – of het nu organisch verkeer is, via een vermelding die ze mogelijk betalen om te promoten, een coupon die ze aanbieden aan terugkerende klanten, of de functie voor kopersverzoeken.

Elke abonnee krijgt ook een toegewijde succesmanager toegewezen om hen te helpen door alle tools te navigeren en persoonlijk advies te geven. Succesmanagers kunnen ook helpen ingeschreven freelancers voor te bereiden op mogelijke deelname in de verschillende groeiprogramma’s van Fiverr, waaronder Fiverr Pro, Fiverr Choice en Rising Talent.

Hoger niveau dienstverlening

Twee Nederlandse freelancers hebben al kennis gemaakt met Seller Plus. “Seller Plus heeft ervoor gezorgd dat mijn Fiverr-werk naar nieuwe hoogte is gestegen”, zegt Tim Witte, video-editor. Onder de naam Broelando werft de freelancer een groot deel van zijn opdrachten via Fiverr. Witte: “Seller Plus past goed bij wat ik nodig heb omdat ik altijd zoek naar nieuwe mogelijkheden om mezelf en mijn werk te verbeteren. De webinars en artikelen maar vooral de persoonlijke succesmanager hebben me daarbij enorm geholpen. Sneller betaald krijgen, de priority support en ook de coupons om klanten te laten terugkeren zijn bovendien zeer waardevolle toevoegingen aan werken via het platform.”

“Het meest nuttige van Seller Plus vind ik de uitgebreide analytics-functies, waardoor je precies ziet welke opdrachtgevers op het platform jou weten te vinden”, vertelt Justin Mercelina, muziekproducer en met zijn bedrijf JUMÉ Productions actief op Fiverr. “Ook leer je wat je ideale doelgroep is. Het vaste aanspreekpunt in de vorm van de succesmanager helpt vervolgens om daar acties aan te verbinden. Ooit kon ik al mijn bijbaantjes opzeggen door mijn klussen op Fiverr en inmiddels groei ik zo hard dat ik zelfs anderen coach over hoe ze met freelancen een inkomen realiseren. Seller Plus past daar goed bij.”

Fiverr gaat de komende periode door met het toevoegen en uitbreiden van de voordelen die het Seller Plus-programma biedt. Kijk hier voor meer informatie over Seller Plus.

Over Fiverr

De missie van Fiverr is hoe de wereld samenwerkt te veranderen. Sinds 2010 loopt het Fiverr platform voorop in de toekomst van werk door bedrijven van alle groottes te verbinden met bekwame freelancers die digitale diensten aanbieden in meer dan 500 categorieën, verdeeld over 9 verticals waaronder grafisch ontwerp, digitale marketing, programmeren, video en animatie. In de twaalf maanden eindigend op 30 juni 2021 kochten 4 miljoen klanten een breed scala aan diensten van freelancers in meer dan 160 landen. Wij nodigen je uit om deel uit te maken van de toekomst van werk door ons te bezoeken op fiverr.nl, onze blog te lezen en ons te volgen op Facebook, Twitter en Instagram.