Industry Wire

Geplaatst door Sterk Werk

Frans Colthoff nieuw bij Sterk Werk Communicatie

Rotterdam, 26 augustus 2021 – Frans Colthoff (57) treedt als senior consultant in dienst bij het Rotterdamse communicatiebureau Sterk Werk Communicatie. Colthoff zal zich vooral bezighouden met het adviseren van klanten op het gebied van communicatiestrategie, contentmarketing en PR. Hij voegt een schat aan ervaring aan opdrachtgeverskant toe aan het pallet van Sterk Werk Communicatie.

Deze foto is in hoge resolutie hier te downloaden.

Noot voor de redactie

Over Sterk Werk Communicatie
Sterk Werk Communicatie is een van oorsprong Rotterdams communicatiebureau dat gespecialiseerd is in communicatieadvies, crisiscommunicatie, trainingen, PR en contentmarketing. Wij geloven in eerlijk advies en relevante communicatie. Direct, relevant, resultaat. Al meer dan 25 jaar lang vertrouwen organisaties op de doelgerichte, meetbare en eerlijke aanpak van Sterk Werk Communicatie. Ga voor meer informatie naar www.sterkwerk.nl.

Rotterdam, 26 augustus 2021 – Frans Colthoff (57) treedt als senior consultant in dienst bij het Rotterdamse communicatiebureau Sterk Werk Communicatie. Colthoff zal zich vooral bezighouden met het adviseren van klanten op het gebied van communicatiestrategie, contentmarketing en PR. Hij voegt een schat aan ervaring aan opdrachtgeverskant toe aan het pallet van Sterk Werk Communicatie.

Communicatiezwaargewicht
Colthoff heeft zijn sporen verdiend in de communicatiewereld. De eerste tien jaar van zijn carrière werkte hij bij reclamebureaus als T&P, KMM en McCann, vooral voor financiële en automotive klanten (Land Rover en Opel). In 2000 maakte hij de overstap naar PR-bureau Hill and Knowlton als director PR. Ook heeft hij leiding gegeven aan zijn eigen marketingcommunicatiebureau. In 2011 maakte Colthoff de switch naar opdrachtgevers, waaronder de Provincie Gelderland en Connexxion. Vanaf 2017 was Colthoff werkzaam als corporate marketing & communication director bij Faber Halbertsma Group. Hier was hij verantwoordelijk voor de corporate reputatie en de rebranding van FHG, Europees marktleider in palletpooling.

Geen onbekende voor Sterk Werk Communicatie
De laatste vier jaar heeft Colthoff als opdrachtgever bij FHG nauw samengewerkt met Sterk Werk Communicatie en dus is het Rotterdamse communicatiebureau voor hem bekend terrein.

“Als klant kende ik Sterk Werk natuurlijk door en door. En hun kijk op communicatie strookt met de mijne. Direct relevant resultaat sluit naadloos aan op mijn persoonlijke motto: ‘opvallen door jezelf te zijn’. Communicatie moet ergens over gaan en een doel hebben, anders is alles bij voorbaat kansloos. Die mentaliteit heb ik ook ervaren bij het team van Sterk Werk Communicatie, die ik nu mijn collega’s mag noemen”, aldus Colthoff.

Harry Scholte, eigenaar en grondlegger van Sterk Werk Communicatie: “Wij zijn blij met de komst van Frans Colthoff omdat hij met zijn communicatie-ervaring bij zowel bureaus, overheden en opdrachtgevers een extra toevoeging is aan Sterk Werk Communicatie. En gedurende zijn periode als klant van ons bureau hebben we Frans ook leren kennen als een kritische, vakkundige communicatieprofessional met wie het uitstekend samenwerken is.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht