Industry Wire

Geplaatst door Penfield Digital

Een freeze op budgetten? De vraag naar marketing automation groeit juist tijdens de COVID-19 crisis

Penfield Digital, specialist op gebied van Salesforce Marketing Cloud en Pardot ziet juist een groei naar de vraag voor marketing automation en meldt de komst van maar liefst 3 nieuwe klanten.

Stichd (onderdeel van de Puma Group), ABNAMRO Verzekeringen en Jobbird zijn onlangs toegetreden tot het klanten portfolio van het bureau.

Voor ABNAMRO, Jobbird en Stichd zal het bureau in eerste instantie de implementatie verzorgen van Salesforce Marketing Cloud en het opzetten en verder uitbouwen van de customer journey.
‘’Rommert Crépin, Director of Strategy & Business Development zegt; juist in deze tijd van onzekerheid ontstaan er mooie initiatieven en wordt het voor bedrijven maar al te duidelijk dat een open en vooral gepersonaliseerde communicatie naar klanten, werknemers of kandidaten essentieel is. Daarbij speelt marketing automation een nog grotere rol, zodat je met kleinere teams, snel en vooral gepersonaliseerd kan acteren over meerdere kanalen.”

“Giovanni Mele, Team Manager Online Marketing van YoungCapital zegt; De communicatie met onze kandidaten gebeurt steeds vaker online. Juist dan is een goede candidate journey van groot belang. Penfield Digital heeft ons eerder goed geholpen met de implementatie bij YoungCapital en wij zien hen dan ook als onze strategisch / technisch sparring partner op het gebied van Salesforce Marketing Cloud, daarom is het logisch dat wij voor Jobbird nu weer voor hen kiezen.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht