Industry Wire

Frost & Sullivan beloont sterke groei van Interactive Intelligence in de contact centermarkt

Amsterdam, 2 februari 2015 – Interactive Intelligence, leverancier van software en services ter verbetering van de klantervaring, heeft van Frost & Sullivan de EMEA Contact Center Systems Company of the Year Award in ontvangst mogen nemen. Deze award wordt ieder jaar uitgereikt en is gebaseerd op de doorlopende analyse van de contact centermarkt

Interactive Intelligence heeft één van de breedste portfolio’s in de markt met een eenvoudige formule voor het toevoegen van applicaties en functionaliteit. De basis wordt gevormd door een het communicatieplatform dat zonder onnodige kosten en complexiteit zowel de telefooncentrale en unified communications omvat als klanten toegang biedt tot het totale plaatje aan business communicatiediensten.

Interactive Intelligence bewijst zich al jarenlang met een lagere total cost of ownership dan de concurrenten en met een snelle terugverdientijd. Bovendien is Interactive Intelligence met de lancering van het cloud-based Communications-as-a-service (CaaS) in EMEA één van de weinige bedrijven dat cloud- en in-huis-installaties kan bieden voor een concurrerend tarief terwijl de klanten tussen de twee systemen heen en weer kunnen bewegen. De aankondiging eind 2014 van een aanvullend cloud-platform, PureCloud, maakt de keuzevrijheid van klanten nog groter. Naar verwachting is in 2015 PureCloud beschikbaar in Europa.

“Eén van de belangrijkste redenen voor het succes van Interactive Intelligence is het klantgerichte verkoopproces,” vertelt Nancy Jamison, Research Analist van Frost & Sullivan. ‘Het bedrijf zorgt voor het juiste lokale talent voor het ondersteunen van het proces voor, tijdens en na de verkoop en heeft een adviserende benadering van gekozen voor de verkoop.”

“Interactive Intelligence is koploper waar het gaat om investeren in marktexpertise in belangrijke verticale industrieën zoals financiële dienstverlening, gezondheidszorg en verzekeringen,” merkt Jamison op. “En omdat in EMEA een groot deel van de verkoop via partners loopt heeft het bedrijf ook een sterke combinatie gerealiseerd van directe en indirecte channelpartners waaronder NTT Telecom in de UK, KPN in de Benelux en Telefonica in Spanje.”

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht