Industry Wire

Geplaatst door FRTRSS

FRTRSS lanceert nieuwe campagne voor Specsavers Nederland

Altijd al eens op de cover van jouw eigen fashion magazine willen staan? Nu is jouw kans! Voor Specsavers Nederland ontwikkelden wij de Dare to Be Different campagne.

Osiris is een internationaal merk, exclusief verkrijgbaar bij Specsavers en ontstaan vanuit een passie voor uitdagend design. De nieuwe collectie, die vanaf augustus 2013 in de winkels hangt, bestaat uit gedurfde monturen en combineert gewaagde kleuren en dessins met hedendaagse details en moderne vormen.

De unieke en eigenzinnige brillen zijn aansprekend, uitbundig en hebben een kosmopolitische uitstraling. Ze passen dan ook perfect bij de dragers: zelfverzekerde mannen en vrouwen met een oog voor goed design die met hun bril een statement willen maken. Mensen die zich durven te onderscheiden van de massa kiezen voor brillen van Osiris. Dare to be different – daar staat Osiris voor. De Osiris-collectie kent drie trends die perfect aansluiten op het modebeeld en tegelijkertijd een gedurfd statement neerzetten. Kleurrijk, Scandinavisch minimalisme en transparant met bijzondere kleureffecten.

Dare to be different campagne
Om Specsavers fan kennis te laten maken met de nieuwe, exclusieve lijn ontwikkelde FRTRSS de Dare to Be Different campagne waarbij fans worden uitgedaagd een eigen Osiris fashion magazine te maken. Het resultaat is een campagne waarmee fans worden betrokken en geactiveerd op een relevante en autenthieke manier.

Bekijk de Osiris campagne voor Specsavers op: http://www.osirisfashion.nl
Of neem een kijkje op onze Pinterest: http://pinterest.com/frtrss

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht