Industry Wire

Geplaatst door Simyo

Gemakkelijk meerdere telefoonnummers beheren in de Mijn Simyo app

De Mijn Simyo app van Simyo heeft een handige nieuwe functie waarmee gebruikers meerdere telefoonnummers kunnen beheren. Zo hou je op de achtergrond makkelijk de kosten van het gezin of het bundelverbruik in de gaten van bijvoorbeeld je kinderen.
Gemakkelijk en veilig

Het beheren van andere telefoonnummers is veilig en gemakkelijk. Via het instellingenmenu van de Mijn Simyo app kun je andere telefoonnummers toevoegen. De eigenaar van dit telefoonnummer krijgt daarna via de app én mail een melding. Wel zo veilig: op die manier hoeven er geen wachtwoorden te worden uitgewisseld. Zodra de aanvraag is goedgekeurd, krijgt de nieuwe gebruiker toegang tot het account. De toegang kan overigens altijd weer verwijderd worden.

Met het beheren van meerdere telefoonnummers in de Mijn Simyo app, kunnen ouders bijvoorbeeld het bundelverbruik van kinderen in de gaten houden. Zo kunnen kinderen ongestoord hun telefoon gebruiken, maar is er op de achtergrond wél toezicht op het verbruik.

Eerste van meerdere nieuwe functionaliteiten

Bart van den Berg, directeur van Simyo, over de nieuwe functie: “Het afgelopen jaar hebben we veel verzoeken gehad voor nieuwe functies in de Mijn Simyo app. Het verzoek om meerdere telefoonnummers te kunnen beheren, kwam vaak terug op onze Wall of Change. Hierop brengen we de wensen van onze klanten in kaart.
Met de introductie van deze nieuwe functionaliteit hopen we het Simyo bellers op een slimme en veilige manier net wat eenvoudiger te maken. Deze functie gaan we testen met klanten die aangaven dit graag te willen gebruiken. Deze test loopt via het Simyo Forum en dit is de eerste van meerdere functionaliteiten die we aan de Mijn Simyo app willen toevoegen.”

Over Simyo
Simyo is een Sim Only en Prepaid provider die het netwerk van KPN gebruikt. Simyo heeft een andere mentaliteit dan andere telecomproviders en was de eerste 100% onlineprovider van Nederland. Simyo zet alles op alles om mensen blij te maken. De provider is pas blij als jij dat ook bent, “Jij Blij, Wij Blij” is dan ook de filosofie van Simyo. Dankzij deze mentaliteit is Simyo al jaren de beste mobiele provider volgens het panel van de Consumentenbond. Daarnaast won Simyo in 2016 als eerste telecomprovider ooit de award voor Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. In 2016, 2017 en 2019 is Simyo door SAMR verkozen tot het Klantvriendelijkste Telecombedrijf van Nederland. Daarnaast is Simyo al zes jaar op rij de beste Prepaid-provider van Nederland volgens onderzoek van het onafhankelijke prepaidsimkaart.net.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht