Gen25 groeit verder als cloud-platform specialist met Managing Director naast CEO

Gen25 was de eerste Salesforce partner in Nederland en heeft het CRM landschap zien groeien en veranderen in de afgelopen 15 jaar. Met de verdere groei van de organisatie als specialist op het gebied van multi-cloud implementaties in Salesforce en AWS, groeit ook het team van consultants en software specialisten. “Bij een boutique speler als Gen25 gaat het naast kennis ook persoonlijke aandacht en betrokkenheid bij collega’s en klanten. Om onze groei goed te begeleiden en iedereen de aandacht te geven die ze verdienen, zal Jan Dost vanaf 25 maart 2023 de rol als van Managing Director van Gen25 oppakken” aldus Gijs Martens, CEO van Gen25. Gijs Martens blijft daarnaast actief als CEO van Gen25.
Verbinden van waardeketen
Jan Dost is sinds medio 2018 betrokken bij Gen25, eerst als Customer Engagement Director en sinds eind 2020 als COO. Jan Dost: “Klanten zien steeds meer de strategische waarde van een breder digitaal platform in de organisatie en kijken naar het verbeteren en optimaliseren van end-to-end processen. Zeker het verbinden van de waardeketen marketing-sales-service levert meer organisatie efficiency én een betere klantervaring op.”
Data-bottleneck wegnemen
Met het verbinden van organisatie onderdelen zoals marketing, sales en service wordt ook een belangrijke data-bottleneck weggenomen. Uit onderzoek blijkt dat 7 op de 10 organisaties hinder ondervinden van gefragmenteerde data. Daar staat tegenover dat vrijwel elke organisatie meer waarde uit data and AI wil halen. “Als je Analytics dashboards of AI algoritmes gaat voeden met gefragmenteerde of incomplete data dan stuur je op onvolledige uitkomsten met alle risico’s van dien. Wij werken met onze klanten samen om dat te verbeteren.” Aldus Dost.
20% groei via multi cloud platformen
Het creëren van integraties en bredere oplossingen is altijd een kracht van Gen25 geweest. De organisatie stond met meer dan 200 implementaties al bekend als een multi-cloud platform specialist. In 2022 is daar ook als één van de eerste Salesforce partners in Nederland een Mulesoft partnership bijgekomen. Via het Mulesoft platform biedt Gen25 nog meer integratiemogelijkheden. In 2023 wil Gen25 20% groeien in omzet met een sterke focus op de creatie van Salesforce gebaseerde digitale platformen. Daarom wordt de organisatie uitgebouwd daarop afgestemd.
Boutique speler
Jan Dost; “Dit jaar willen we in lijn met onze ambities 20 nieuwe collega’s toevoegen aan het team van Gen25, we zien dat het concurrentieveld verandert met veel overnames van boutique spelers door grotere corporates. Het onafhankelijke karakter van Gen25 samen met een divers klantenbestand helpt ons om het juiste talent te vinden, ook in een krappe arbeidsmarkt”
Gen25 is een bekende Salesforce speler voor organisaties in retail & consumer goods zoals Beter Bed, Quooker en de Bijenkorf. Daarnaast bedient Gen25 veel klanten in financial services met ABN Amro en Optiver en leisure met Basic-Fit en Corendon. Ook bij de scale-ups doet Gen25 het goed met bekende klanten als Mollie, Biller en Tribes.
Meer informatie over Gen25 en de dienstverlening die geboden wordt is te vinden op www.gen25.com.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.