Geplaatst door RLVNT

Greenpeace kiest voor RLVNT

Gloednieuw Amsterdams bureau RLVNT is apetrots te mogen melden dat milieuorganisatie Greenpeace klant wordt. RLVNT zal voor de afdeling online fondsenwerving zowel strategisch, creatief als media wise diverse innovatieve projecten ontwikkelen.

Nathalie Boevink, Hoofd fondsenwerving & relatiebeheer Greenpeace: “De markt voor fondsenwerving is aan het veranderen. Meer dan ooit is de betrokkenheid en input van huidige en potentiële donateurs vereist bij het vormen van campagnes en initiatieven. Men moet zich betrokken voelen bij het goede doel of de actie. De werkwijze van RLVNT spreekt ons daarom zeer aan en is waardevol voor Greenpeace.”

Rens Plandsoen, Managing Partner RLVNT: “Wij zijn erg blij met een groot en internationaal merk als Greenpeace. Het is een eer relevant te mogen zijn in de strijd die Greenpeace levert voor ‘the good cause’. Innovatie is key als het gaat om succesvol online fondsenwerving, dit is RLVNT op het lijf geschreven!”

Het lijstje van RLVNTs activiteiten is op z’n minst indrukwekkend te noemen. Van search engine marketing, real-time bidding, rich media, mobile, applications, display, print, out-of-home, online platforms, branded content, product placement, engagement, games, tot spot en non-spot televisie, radio, lead generation, social media en interactive video, RLVNT heeft het in huis om de relevante mensen succesvol met voor hen relevante merken te verbinden. En als het nog niet is uitgevonden, hebben de tech heads van RLVNT het in ontwikkeling.

Hierbij gaat RLVNT niet uit van consumenten als eindstation van communicatie, maar juist van mensen als vertrekpunt. Bij RLVNT zullen juist zij actief worden betrokken bij het vormen van adviezen, het ontwikkelen van concepten en het toetsen van voorstellen.

RLVNT telt 35 medewerkers en is in 2014 ontstaan uit de fusie tussen SVBmedia en bone. Klanten zijn onder meer Bavaria, NTI, XS4ALL en Fontys. Als onderdeel van het Zwitserse PubliGroupe is RLVNT direct gelieerd aan innovatieve digitale zustermaatschappijen als Zanox, Spree 7 en Improve Digital. Een combinatie die ervoor zorgt dat expertise op het totale medialandschap kan worden gegarandeerd.