Geplaatst door Hatsa!

Hatsa, uniek social-shoppingplatform nu ook voor webshops beschikbaar

Hatsa zet de deuren nu ook open voor adverteerders die willen meeliften op het succes van Hatsa! Op een platform waar al tienduizenden mensen hun aankoopwensen bewaren en organiseren kunnen leuke webshops en het aanbod van leuke producten niet langer ontbreken vond Hatsa. Daarom stelt Hatsa het platform vanaf vandaag open voor webshops om zich op het social shopping platform te profileren en ook om te adverteeren met het productassortiment.

Wat is Hatsa?
Hatsa is een uniek social shopping platform voor online shoppers. Online shoppers gebruiken Hatsa om hun favoriete producten tijdens het online shoppen op te bewaren en te organiseren. Hatsa helpt online shoppers met het maken van de beste aankoopkeuzes door diverse tools, productsuggesties en inspiratie aan te bieden. Tijdens het shoppen bij verschillende webshops kunnen items op verschillende shoppingboards worden bewaard. Shoppingboards kunnen privé worden gehouden, worden gedeeld met iemand anders of openbaar worden gemaakt ter inspiratie van de community. Hatsa geeft prijsupdates als een item in prijs daalt, Hatsa zoekt naar alternatieve aanbieders, zodat online shoppers bij het plaatsen van een product direct zien of een product ergens anders goedkoper is en Hatsa is een bron van inspiratie voor het vinden van leuke items om te kopen. Shoppers kunnen andere shoppers volgen en met elkaar communiceren.

Wat heeft een webshop aan Hatsa?
Webshops kunnen op Hatsa nu een shoppingprofiel aanmaken. Een shoppingprofiel voor webshops is een soort minishop, die met logo en banner in eigen stijl opgemaakt kan worden. Er kan een eigen productfeed worden geupload zodat alle producten uit de eigen webshop ook op de Hatsa-shoppingpagina te vinden zijn. Op de shoppingpagina wordt zelfs het winkelmenu uit de eigen webshop overgenomen. Bezoekers van de shoppagina worden bij een klik op een product doorgelinkt naar de eigen webshop, de uiteindelijke aankopen vinden dus plaats in de eigen webshop.

Webshops kunnnen net als online shoppers zelf ook shoppingboards aanmaken. Shoppingboards zijn dan een soort digitale mini-etalages die gebruikt kunnen worden ter inspiratie van de cummunity of om bijvoorbeeld te delen op social media. Zo kan er achter een foto van een interieur of outfit direct een collectie met bijbehorende producten worden geplaatst. Nog een interessante use-case is dat een webshop haar klanten kan helpen als personal shopper bij het uitzoeken van de juiste producten. Een shoppingboard kan namelijk ook één-op-één met een klant worden gedeeld. Met de handige chatfunctie kan er dan eenvoudig heen en weer worden gecommuniceerd totdat de klant precies weet wat hij of zij wil kopen.

Producten zichtbaar bij de Hatsa community
Wanneer een webshop een product-feed uploadt zullen de producten niet alleen zichtbaar worden op de eigen shoppingpagina, maar ook in de zoekresultaten van Hatsa, tussen de aanbevolen producten die onder de shoppingboards worden getoond, in de menuboom met shoppingcategorieen en tussen de alternatieve aanbieders van items die gebruikers op Hatsa bewaren.

Op deze pagina (https://hatsa.com/l/open-je-shop) vind je zowel onze contactgegevens als alle informatie over adverteren op Hatsa.