Industry Wire

Geplaatst door FinchFactor

Havaianas stelt IMA aan voor internationale campagne

Vandaag is bekend gemaakt dat internationaal slippermerk Havaianas Influencer Marketing Agency (IMA) heeft aangesteld voor een internationale campagne. IMA zal Havaianas gaan helpen om in Europa als nummer één flipflop merk herkend te worden onder de beoogde doelgroep.

Havaianas doet het erg goed in de doelgroep 20-45 jaar maar wil graag ook een jonger publiek – tussen 15 en 25 jaar – aanspreken zodat zij ook binnen deze groep als must-have gezien te worden.

Met hulp van Influencer Marketing Agency zullen zij middels een creatieve content campagne en het inzetten van vloggers, waaronder grote internationale influencers als Anton Reyst, Jeanne van LittleJBeauty, Nicolo van HumanSafari, Marta Riumbau, Mia van Mia Rose en George Benson, in Italië, Engeland, Duitsland, Frankrijk, Portugal en Spanje, de juiste doelgroepen gaan bereiken.

In de campagne, die de komende maanden gaat lopen, zal het gebruik van Youtube influencers leidend zijn. De vloggers, die ambassadeurs zijn voor de verschillende landen, delen op hun social media kanalen (YouTube, Snapchat, Instagram en meer), via de hashtag #MyHavaianasSummer, onder andere snapshots van hun trip naar Salvador – om zo stukjes geschiedenis te delen van Havaianas – outfits en activiteiten.

Havaianas is in Brazilie ontstaan en de trip had als doel om terug te gaan naar de roots van het merk om de kleurrijkheid van het land, de cultuur en de mensen te illustreren. Middels deze visuale aspecten wordt een gehele merkbeleving gecreëerd om de doelgroep mee te trekken in de atmosfeer van het merk.

Anneke Schogt, Managing Director IMA, voegt toe: “Wij zijn gespecialiseerd in het aanspreken van specifieke doelgroepen en weten als geen ander jongeren te bereiken via influencers en social media. De match met Havaianas en Influencers Marketing Agency is perfect voor de vraag die Havaianas heeft. We zien erg uit naar onze verdere samenwerking.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht