Geplaatst door Edelman

Herfst brengt winsten voor Edelman Amsterdam

Amsterdam, 8 oktober 2020 – Edelman Amsterdam heeft in september haar portfolio uitgebreid met nieuwe opdrachten voor internationale klanten. Dit nieuwe werk is een volgende succesvolle mijlpaal voor het geïntegreerde marketing & communicatiebureau. Eerder dit jaar won Edelman tijdens The Sabre Awards al de prestigieuze prijs voor beste Benelux Consultancy van 2020 en vorige maand mocht het bureau een Cresta-award in ontvangst nemen voor haar creatieve werk in de gezondheidszorg.

Nieuwe opdrachten zijn onder meer:
• Een social media project om de invloed van deskundigen bij World Benchmarking Alliance te vergroten.
• Een grote nieuwe geïntegreerde brief van Dorel Juvenile (onderdeel van Dorel Industries, moederbedrijf van onder andere Maxi-Cosi, Safety 1st en Quinny).

Steven Heywood, General Manager van Edelman Amsterdam zegt: “In 2016 zijn we begonnen met een transformatie van ons aanbod in Amsterdam, en sindsdien bouwen we aan een geïntegreerd aanbod van content productie, paid media, creatieve diensten, digitale marketing, strategie, data & onderzoek en financieel crisis- en risicomanagement voor onze klanten. Tegelijkertijd hebben we onze communicatie-expertises in verschillende sectoren versterkt en uitgebouwd. We zijn ontzettend trots dat we onze nieuwste klanten mogen verwelkomen en blijven uitermate gefocust op het realiseren van prijswinnend werk van wereldklasse voor ons hele portfolio aan klanten.”

Over Edelman
Edelman is een toonaangevend wereldwijd communicatiemarketingbedrijf dat samenwerkt met ’s werelds grootste en groeiende bedrijven en organisaties en hen helpt bij het ontwikkelen, promoten en beschermen van hun merken en reputaties. Door gebruik te maken van een geïntegreerde aanpak van communicatie en marketing worden doordachte en effectieve oplossingen bedacht om klanten in staat te stellen hun bedrijfsdoelstellingen te realiseren.