Geplaatst door RangeMe

Holland & Barrett gaat samenwerking aan met RangeMe; ‘s werelds grootste product platform voor retailers

Holland & Barrett is per heden gekoppeld aan ’s werelds grootste product discovery en sourcing platform RangeMe. Dit bedrijf heeft zijn wereldwijde expansie voortgezet met deze lancering in de Benelux. Met de wens om altijd vernieuwend te zijn en om altijd de beste producten te kunnen sourcen en aanbieden aan hun consumenten werken de inkopers bij Holland & Barrett vanaf nu samen met RangeMe.

RangeMe helpt retailers en hun inkoopteams om hun inkoopactiviteiten uit te breiden met efficiënte procedures, vereenvoudigde zoekfuncties en de standaard digitale verkoopinformatie. RangeMe stelt inkopers in staat om zoekopdrachten te filteren en merken te vinden die voldoen aan de exacte inkoopbehoeften. Gemakkelijke verbindingen en samenwerkingen met leveranciers worden hierdoor mogelijk gemaakt.

“De Benelux vertegenwoordigt een krachtig economisch gebied in Europa, met een sterke en goed georganiseerde retailsector. Bovendien is er, zoals in de meeste landen, een duidelijke overschakeling naar online. Retailers zijn er op gebrand om de laatste behoeften en trends in het vizier te houden. RangeMe zal kopers een volledig aanbod aan keuze bieden om deze verschuiving te bedienen en zo concurrerend en relevant te blijven voor hun klanten,” aldus Nicky Jackson, oprichter en CEO van RangeMe. “Wij zullen het zware werk voor inkopers oppakken en de wereldwijde marktkansen in één scherm presenteren.”

Holland & Barrett, één van ’s werelds grootste gezondheids retailers en de grootste in Europa, is een early adopter van RangeMe. “Wij zijn gegroeid doordat we in de loop der tijd relevant zijn geweest voor onze klanten. Onze klanten vertrouwen erop dat wij het breedste assortiment producten aanbieden die voldoen aan de hoogste normen. Via RangeMe zullen onze inkopers in staat zijn om producten te leveren aan een breder publiek. We willen de nieuwste producten snel in onze schappen hebben en met onze duurzaamheidsagenda in gedachten willen we ook lokaal inkopen. Door middel van dit platform kunnen we frictie en tijd verminderen en onze inkoopactiviteiten snel opschalen”, voegt Marc Estourgie, Managing Director Holland & Barrett Benelux toe.

John van der Valk, CEO Europa bij RangeMe, zegt hierover “Dit is een mooie ontwikkeling voor retailers en leveranciers in heel Europa. Retailers hebben nu toegang tot de nieuwste technologie om overal met inkopers in contact te komen, en zo sneller positieve resultaten te behalen. Het is geweldig dat Holland & Barrett RangeMe heeft geïntroduceerd en het is een goed vooruitzicht voor onze lancering en uitbreiding in de Benelux”.