Geplaatst door HPE

HPE vergroot salesmogelijkheden voor partners met spotlightpagina’s voor Cloud28+

Hewlett Packard Enterprise heeft de lancering van Cloud28+ spotlightpagina’s aangekondigd. Deze service biedt partners, groepen of programma’s de mogelijkheid om gepersonaliseerde pagina’s aan te maken in het Cloud28+ ecosysteem. Op de pagina kan de merk- en visuele identiteit worden getoond, maar ook apps, services en content die relevant zijn voor specifieke oplossingen, verticals of klanten.

De nieuwe spotlightpagina’s in het Cloud28+ ecosysteem kunnen op maat worden ingericht. Members kunnen hun eigen persoonlijke look en feel aan de pagina geven door gebruik te maken van widgets en branding naar keuze. Verder kunnen partners de toegang tot de pagina’s beheren en analyseren om zo een betere datagestuurde klantervaring te creëren.

Nieuwe sales- en omzetmogelijkheden voor partners
De nieuwe Cloud28+ spotlightpagina’s bieden daardoor nieuwe sales- en omzetmogelijkheden voor HPE channel partners. Zij zijn nu in staat om hun eigen visuele identiteit te laten zien met nieuwsberichten, zoekopties en services. Op de pagina’s kunnen klanten eenvoudig naar hun eigen Cloud28+ pagina verwijzen. Daarmee zijn ze beter in staat om marketingcampagnes rondom het platform te ontwikkelen, te promoten en te tracken.

Door middel van een abonnement kunnen partners hun eigen pagina’s ontwikkelen om ze geschikt te maken voor specifieke projecten en gebruikers of segmenten zoals zorg, onderwijs en finance.

“Hewlett Packard Enterprise zet partnerships voorop. Dit heeft geresulteerd in de nieuwe spotlightpagina’s, waarmee partners nieuwe marktroutes en meer zichtbaarheid hebben”, aldus Xavier Poisson, Vice President Service Providers en Cloud28+ bij Hewlett Packard Enterprise. “Cloud28+ heeft zich altijd gericht op samenwerking binnen het ecosysteem. Nu breiden we het systeem nog verder uit door partners de kans te geven om hetzelfde te doen met klanten onder hun eigen naam.”

Deze nieuwe toevoeging is onderdeel van meerdere nieuwe Cloud28+ platformmogelijkheden, waarvan de details later bekend worden gemaakt. Deze toevoegingen zijn gericht op verbeterde managementtools, gepersonaliseerde analytics, socialmedia-integratie en intuïtieve zoekfuncties. Het nieuwe, verbeterde platform biedt partners meer mogelijkheden voor digital marketing en content, terwijl het de lead generation campagnes blijft ondersteunen.

Het verbeterde Cloud28+ digital businessplatform biedt ook comptabiliteit voor nieuwe multi-vendor en multi-component oplossingen. Hierdoor is het mogelijk om gezamenlijk oplossingen te ontwikkelen, bijvoorbeeld rondom IoT. Deze mogelijkheden voor co-selling en allianties zijn een goed voorbeeld van go-to-market innovatie vanuit Cloud28+.

Service en solution providers kunnen nu al eenvoudig samenwerken met ISV’s – dit biedt ze de mogelijkheid om niet alleen Infrastructure-as-a-Service (IaaS) te bieden, maar ook value-add services die hun concurrentiekracht vergroten en de omzet verhogen. Verder kunnen ISV’s, door een partnerschap aan te gaan met service providers in de regio, eenvoudiger nieuwe markten betreden – zonder de daaraan verbonden kosten en problemen rondom datasoevereiniteit wanneer ze het zelf zouden moeten doen. Dit betekent dat zelfs kleinere ISV’s met een zeer specifiek aanbod gemakkelijk een grotere schaal kunnen bereiken, meer omzet kunnen genereren en hun value-add producten in de markt kunnen zetten.