Industry Wire

Geplaatst door BizzCon

ICT-dienstverlener BizzCon viert vijfjarig jubileum: “groot worden door klein te blijven.”

ICT-dienstverlener BizzCon viert haar vijfjarig jubileum. Eigenaar Dennis Ebbenhorst vertelt: “We begonnen als de ICT-er om de hoek, maar zijn uitgegroeid tot een full service ICT-dienstverlener voor horeca- en retailketens door heel Nederland.” BizzCon werkt onder andere samen met De Beren, Norah, Chasin’ en La Place.

GROOT WORDEN DOOR KLEIN TE BLIJVEN
Sinds de start heeft BizzCon twee duidelijke focuspunten: oprechte aandacht voor klanten en ICT van hoogwaardige kwaliteit leveren. Al snel volgde een duidelijke specialisatie in horeca en retail. Dennis vertelt: “We merkten dat er weinig goede aandacht was voor retailers en horecaondernemers, dit leidde tot veel frustratie. Zij willen zich focussen op het neerzetten van de ultieme klantbeleving, maar waren vaak druk met haperende kassasystemen, telefoonstoringen of internetproblemen.”

GROEIENDE VRAAG
Dankzij de dienstverlening van BizzCon hoeven ondernemers hier niet meer druk mee te zijn. Van advies, implementatie tot aan 24/7 support: BizzCon is verantwoordelijk voor de gehele ICT-omgeving. Dat er vraag is naar deze vorm van ontzorging is wel gebleken. Het klantportfolio bestaat inmiddels uit ruim 125 klanten met in totaal meer dan 1200 locaties in binnen- en buitenland.

SAMEN KOM JE VERDER
De visie van Dennis is duidelijk: “ICT is beleving.” Hoe je dat bereikt? Met oprechte interesse en het verplaatsen in de belevingswereld van de doelgroep. Rob Vissers, IT Manager van De Beren, vertelt: “Ik zie BizzCon echt als collega’s.” Door écht samen te werken met klanten, maar ook met branchegenoten als ACA en Bork kom je verder.

DUIDELIJKE VISIE
Groot worden door klein te blijven, dat is het doel voor de komende jaren. BizzCon streeft ernaar om de hoogst gewaardeerde ICT-dienstverlener binnen de Nederlandse horeca- en retailmarkt met tien tot tweehonderd vestigingen te worden.

OVER BIZZCON
BizzCon is een ICT-bedrijf uit de Meern, gespecialiseerd in krachtige ICT-oplossingen voor horeca en retail. In de dienstverlening focussen zij zich op advies, implementatie en support van internet, telefonie, integratie van systemen, wifi, kassa-ondersteuning en storingen verhelpen. Gespecialiseerde kennis en persoonlijke aandacht staan centraal in de full service ICT-dienstverlening voor een vast bedrag per maand.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht