Geplaatst door Immense

Immense helpt CompaNanny aan nieuw personeel

Kinderopvangorganisatie CompaNanny breidt steeds verder uit. Zowel qua diensten als locaties. Deze groei gaat gepaard met het aantrekken van nieuw, kwalitatief personeel. Om dit te ondersteunen hebben ze Immense gevraagd om het personeelsbestand te vergroten met extra pedagogische medewerkers.

Op basis van deze vraag en de online mogelijkheden heeft Immense samen met CompaNanny ervoor gekozen om naast de huidige online activiteiten ook een Social Media campagne via Facebook op te zetten. De campagne richt zich op vrouwen tussen de 25 en 45 jaar in een aantal gemeenten met één of meer CompaNanny vestigingen als Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Amstelveen, Schiphol en Oegstgeest.

Qua optimalisatie strategie ligt de focus gedurende de gehele campagneperiode op het relevant houden van de advertenties richting de doelgroep op Facebook. Dit zorgt ervoor dat Facebook gedurende de gehele campagneperiode de advertenties blijvend / met een goede frequentie uitserveert. Met deze, voor CompaNanny, nieuwe vorm van adverteren via Social heeft dit geleid tot hoge doorklikratio’s en conversieratio’s en daardoor een constante stroom aanmeldingen van pedagogische medewerkers.

De samenwerking tussen Immense en CompaNanny gaat verder dan enkel het inzetten van Facebook. Naast het generen van leads voor nieuw personeel via Facebook draaien er campagnes op Google Adwords en wordt ook de SEO strategie aangepakt o.b.v. content optimalisatie. Een goede middelenmix voor online recruitment.

Over Immense

Immense is een full service internetbureau met een hands-on team van 16 professionals die haar klanten van A tot Z begeleidt in het realiseren van online doelstellingen. Er wordt voor diverse grote en kleine merken gewerkt waarbij de dienstverlening van een single solution tot een volledige online strategie kan worden ingezet. Als bedrijf staat Immense voor pro-activiteit, transparantie, on top of zijn, leergierigheid, pragmatisch, strategisch en een goede dosis zelfspot. Dagelijks bouwt, beheert, analyseert, optimaliseert en adviseert Immense om ervoor te zorgen dat klanten de volgende stap maken.