Influencer Marketing platform indaHash lanceert diensten in BeNeLux

17 januari 2019 – indaHash – het influencer marketing platform dat meer dan 900,000 digitale influencers verbindt met merken als Coca-Cola, McDonald’s, L’Oréal en Johnson & Johnson – meldt dat ze haar wereldwijde footprint heeft uitbreid in België, Nederland en Luxemburg.
Rodric Leerling, is de zojuist aangestelde indaHash vertegenwoordiger die cross-market influencer campagnes met internationaal bereik zal gaan aanbieden. Gebruikmakend van de indaHash technologie kunnen merken en bureaus nu end-to-end solutions geboden worden om wereldwijd met influencers te kunnen werken, schaalbaar, met snelheid en gemak.
indaHash’ technologie, samen met haar nieuwste insight tool indaHash IQ – powered by Amazon Rekognition – stelt gebruikers in staat om miljoenen influencer beelden en videos te analyseren waarmee het verbinden van influencers met merken nog relevanter wordt.
indaHash heeft de focus op zowel de internet ‘power users’, micro als medium influencers, maar campagnes combineren vaker influencers van verschillende niveaus. Dit heeft tot nu toe al meer dan 50mln engagements op branded content opgeleverd.
Voordat Rodric bij indaHash begon, heeft hij de laatste 20+ jaren gewerkt met diverse nieuwe media technologiën en projecten, daarbij merken helpend de stap van traditioneel naar digitaal adverteren te maken. In zowel de Benelux, DACH als de US, heeft Rodric gewerkt voor bekende uitgevers als Time Magazine en Nikkei Business Publications en hij werkte daarbij voornamelijk met internationale merken waar hij nieuwe publishing concepten introduceerde als Crowdsourding, Advocacy Marketing en Online Reputatie.
“Voor hoofdkantoren van internationale merken in de Benelux is indaHash dankzij onze technologie de oplossing om op een gemakkelijke manier cross-market campagnes te draaien. We hebben al met veel succes multinationale indaHash campagnes gevoerd, zoals in 34 markten voor Catrice, in 8 markten voor Sony, en nog vele andere. We hebben gekozen voor verdere groei in Europa en met Rodric Leerling’s lokale en wereldwijde expertise, bieden we onze klanten schaalbare campagnes van hoge kwaliteit aan,” zegt Barbara Sołtysińska, indaHash CEO en co-founder.
Rodric Leerling zegt: “Ik ben niet alleen aangesteld om de groei van indaHash in de Benelux te bevorderen, maar ook om bij te scholen, te onderzoeken, assisteren, debatteren, en de groei van influencer marketing in het algemeen te helpen stimuleren.”
Door indaHash’ beslissing om in de Benelux te gaan opereren krijgen merken toegang tot hun volledig geautomatiseerde, self-service, hybride en managed services, om daarmee wereldwijde influencers succesvolle partnerships aan te bieden en te faciliteren.
Over indaHash:
indaHash is een internationaal technologie platform dat content marketing campagnes met digitale influencers automatiseert op Instagram, Facebook, Twitter en Snapchat. Gelanceerd begin 2016 heeft het platform inmiddels meer dan 2.000 campagnes uitgevoerd in de EU, MENA, USA, Zuid Afrika en APAC, voor merken als Coca-Cola, McDonald’s, P&G, en L’Oréal. De app heeft meer dan 900,000 geregistreerde digital influencers en indaHash opereert momenteel in meer dan 80 markten wereldwijd vanuit kantoren in Londen, New York, Tokio, Dubai, Singapore, Warschau, Johannesburg, Düsseldorf, Lagos en Jakarta.
indaHash is o.a. winnaar van de ‘Best Influencer Marketing Company of the Year’ in the MarTech Breakthrough Awards 2018, de ‘Disruptive Business Model Award van 2017’ bij de UK Business Awards en won The Drum Content Award voor ‘Best Digital Out Of Home Content 2018’ (ism PHD Media en Clear Channel UK).
Meer informatie op www.indahash.com of Linkedin.
VideoLINK over de indaHash werkwijze:
http://bit.ly/AboutindaHash
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.