Infopact breidt cloudportfolio uit met Telefonie in de Cloud

Rotterdam, 22 oktober 2014 – Infopact, leverancier van IP-communicatieoplossingen voor de zakelijke markt, lanceert vandaag Telefonie in de Cloud voor het MKB. Met deze dienst beschikken ondernemers in het MKB over een zeer complete IP-telefooncentrale. Infopact biedt ICT-resellers de mogelijkheid om deze dienst toe te voegen aan hun portfolio, waardoor zij beter in kunnen spelen op de wensen van het MKB. Voor een vast bedrag per werkplek zijn uitgebreide functionaliteiten zoals nummerherkenning en –routering, keuzemenu’s, wachtrijen, doorschakelingen en gespreksopnamen direct toegankelijk. Met actuele digitale wallboards en bereikbaarheidsrapportages is de bereikbaarheid van de organisatie tevens op elk moment inzichtelijk en kan er, waar nodig, bijgestuurd worden. Ook is het mogelijk om effectief samen te werken met collega’s met behulp van tools als realtime-beschikbaarheid, chat en SMS. Deze verscheidenheid aan telefoniefunctionaliteiten zorgt ervoor dat het MKB overal uitstekend bereikbaar is.
Naast haar bestaande partners zoekt Infopact nieuwe ICT-resellers die deze dienst in hun portfolio willen opnemen, om Telefonie in de Cloud voor zoveel mogelijk ondernemers in het MKB beschikbaar te maken. De komende periode organiseert Infopact diverse infosessies op locatie en op haar kantoor, waarbij partners alle ins en outs te horen krijgen over hoe zij Telefonie in de Cloud succesvol in de markt kunnen zetten.
Gerard Bergsma, commercieel directeur Infopact: “Wij hebben als doel het MKB steeds beter te bedienen en dat is alleen mogelijk met behulp van ons partnernetwerk. Met de lancering van deze dienst biedt Infopact een volledig cloudportfolio: Lync in de Cloud biedt kansen voor effectief samenwerken op afstand, Telefonie in de Cloud voor het realiseren van een optimale telefonische bereikbaarheid. Met dit aanbod beschikken partners over de mogelijkheid om hun portfolio snel en eenvoudig uit te breiden met relevante dienstverlening én zich te onderscheiden in de markt. Zo kunnen wij er gezamenlijk voor zorgen dat ondernemers in het MKB het maximale uit hun zaak kunnen halen.”
————
Over Infopact
Infopact Netwerk & Communicatie is sinds 1995 actief op de zakelijke markt. Infopact is specialist in IP-communicatie en bundelt spraak-, data- en internetdiensten op maat in een snel en veilig netwerk. Zij streeft ernaar om het hart van organisaties – daar waar de communicatie plaatsvindt – voortdurend in topconditie te houden. Zo kunnen haar klanten vrij ondernemen en méér uit hun zaak halen. Infopact is netwerkonafhankelijk en kan daardoor optimaal en efficiënt opereren en adviseren. Zij onderscheidt zich door persoonlijke aandacht en service. Infopact is door De Betaalvereniging gecertificeerd voor pinnen over IP, door NCP Certificatie voor alarm over IP en door Nictiz als zorgserviceprovider. Het hoofdkantoor staat in hartje Rotterdam. Meer informatie: www.infopact.nl
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.