Industry Wire

Geplaatst door Wunderman Thompson

ING maakt beleggen toegankelijk en begrijpelijk

In de Alles in de hand campagne van ING – ontwikkeld samen met Wunderman Thompson en We are Blossom – richt ING zich vanaf 10 mei op beleggen.

De beleggingsmarkt is groeiende en er zijn veel triggers om naast sparen na te denken over aanvullende vormen om je vermogen te laten groeien. Maar desondanks ervaren veel mensen drempelvrees om daadwerkelijk te beginnen of om meer te beleggen. ING maakt het toegankelijk en begrijpelijk zodat iedereen zelfverzekerd een keuze kan maken of beleggen iets voor hen is en zo ja welke vorm van beleggen dan het beste past. Je regelt het eenvoudig in je ING-app.

In deze derde campagne in de Alles in de hand–reeks wordt duidelijk hoe toegankelijk en begrijpelijk de wereld van beleggen wordt, dankzij de diensten van ING. En hoe die mate van controle uiteindelijk leidt tot het zelfvertrouwen en de vrijheid om vooruit te kunnen en je eigen beslissingen te nemen.

De nieuwe campagne is vanaf maandag 10 mei te zien op TV en online in de vorm van pre-rolls, bumpers, social posts, radio, digitale radio en meer.

Credits

Bureau: Wunderman Thompson, We Are Blossom
Sr. Creatives: Nik Sluijs, Joey Boeters, Tim Schellekens
Executive Creative Director: Floris van den Elshout
Executive Strategy Director: Toon Diependaele
Client Services Director: Esther de Leeuw
Client Lead: Catherine van Acker, Jajke Mertens
Sr. Producer: Petra Leddy
Creative Producer: Elaine Leijssen
Uitwerking/edits digital: Niel Heesakkers
Copy digital: Renske van den Bogaard

Adverteerder: ING
Marketing Communicatie: Margot Geusgens
Social Media: Manal Hirzalla
Media & Programmatic: Marlous van den Oever

Customer Journey Expert: Matthijs Bootsma

Mediabureau: Mindshare.Greenhouse
Client Leadership Director: Maaike van Vorstenbos
Business Planning Partner: Sanne Kupers
Manager Connection Planning: Wesley Donkers

Productie TVC/OLV: Pink Rabbit
Regie: Basha de Bruijn
Executive Producer: Mireille Lampe
Producer: Floor Schroeijers
DOP: Martijn Melis
Montage: MRTN.tv: Martin Heijgelaar, Pim van der Pas, Jorien Voogt
Post Productie: The Ambassadors

Grading: Ambassadors: Matt Hare
Online/VFX: Ambassadors: Bas Moonen
Muziek: MassiveMusic: Guido Blom
Geluid: Ambassadors Sound: Wessel van Zijderveld
Voice-over: Rosa Reuten

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht