Industry Wire

Geplaatst door Initiative

Initiative focust succesvol op groei als aanvoerder in de rankings van zowel RECMA als COMvergence

Amsterdam, 10 mei, 2021 – Initiative focust al een aantal jaar succesvol op groei. Ook in het afgelopen coronajaar heeft Initiative die groei weten vast te houden en zelfs verder weten uit te bouwen. De groei blijft niet onopgemerkt. Onafhankelijk onderzoekbureau RECMA beloont Initiative Nederland met een dominante positie in de markt en op de COMvergence New Business Barometer staat Initiative ruim op de eerste positie van de Nederlandse markt.

Initiative werkt volgens het principe van Cultural Velocity. Deze cultuur gedreven aanpak is een essentieel onderdeel van de groeistrategie van het bureau, samen met teamwork en de juiste mindset. De strategie vertaalt zich in mooie cijfers: RECMA laat een groei zien van bijna 50% over 3 jaar en bij COMvergence is de mediaomzet 11M hoger dan nummer twee.

Head of Growth Initiative, Linda van Geffen over de groei-strategie van Initiative: “Iedereen wil vooruit. Elk bedrijf en merk wil groeien. Groei is binnen Initiative dan ook een belangrijke pijler en daarom ook goed georganiseerd. Met de juiste attitude en energie lukt het ons nieuwe klanten te overtuigen hoe snel je ideeën door cultuur kunnen bewegen. Maar zeker zo belangrijk om bestaande klanten met nieuwe diensten en producten nog beter te kunnen servicen. We zijn dan ook trots dat die instelling en hard werken zijn vruchten afwerpen en dat we de aanvoerder zijn in twee belangrijke rankings voor onze branche.”

Over Initiative

Initiative is een full-service, cultuur gedreven global communicatiebureau binnen Mediabrands, onderdeel van de Interpublic groep. Wij weten wat mensen beweegt, wat ze drijft, wat ze bezighoudt en hoe je ze kan bereiken. We weten wat hun ideeën zijn, hun gewoontes en waarom ze zich gedragen zoals ze zich gedragen. Dankzij onze data, onze onderzoeken en vooral onze mensen staan we continu in contact met de cultuur en vinden we relevante inzichten zodat een bedrijf of merk zich met z’n doelgroep kan verbinden. Wij helpen merken het initiatief te nemen in het maken van cultuur. Om er onderdeel van te zijn, om deze te vormen of eraan bij te dragen. We geven merken Cultural Velocity. En daardoor presteren ze beter dan de concurrenten op elke metric. Initiative.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht