Geplaatst door Intramed

Intramed gaat met Marcommit in zee om zichtbaarheid te vergroten

Baarn Intramed, marktleider op het gebied van software voor paramedische zorg, heeft gekozen voor PR-, social media en contentmarketingbureau Marcommit. Het vergroten van de naamsbekendheid bij de doelgroepen op de Nederlandse markt is de belangrijkste doelstelling. Hiernaast gaat Marcommit voor Intramed aan de slag met het verstevigen van de autoriteitspositie als innovatie- en kennisleider in de vakgebieden fysiotherapie, logopedie en GGZ.

Gerard Boschman, executive director bij Intramed: “Als marktleider hebben wij een belangrijke rol te vervullen richting onze stakeholders, bestaande én nieuwe klanten. Het is daarom tijd om onze kennis en ervaring nog breder uit te dragen in de markt. We hebben er het volste vertrouwen in dat we samen met Marcommit de volgende stap gaan zetten in het uitbouwen van onze zichtbaarheid en autoriteitspositie.”

Marianne van Barneveld, directeur en oprichter van Marcommit: “We zijn erg blij en trots dat Intramed ons heeft gekozen om hun naamsbekendheid te versterken. Met meer dan 20 jaar ervaring is Intramed een gevestigde naam binnen de markt. We zetten ons vol enthousiasme in om met strategische PR- en contentmarketingactiviteiten meer zichtbaarheid voor Intramed te creëren en bij te dragen aan de verdere versteviging van hun marktpositie.”

Over Intramed

Het Nederlandse Intramed levert sinds 1996 overzichtelijke, efficiënte en betaalbare software voor de zorg die voldoet aan alle eisen van beroepsverenigingen, zorgverzekeraars en de overheid. Met diverse softwarepakketten ondersteunen de 80 medewerkers van Intramed bijna 20.000 professionele (para)medici in hun dagelijkse bedrijfsvoering. (Para)medici zijn dankzij Intramed minder tijd kwijt aan administratieve lasten en hebben altijd en overal inzicht in de voortgang van de praktijkvoering. Daarnaast kunnen patiënten digitaal worden betrokken bij het eigen zorgproces. Op deze manier garandeert Intramed organisaties en zorgverleners een toekomst- en bedrijfszekere zorgoplossing en bouwt het bedrijf iedere dag aan betere zorg. Kijk voor meer informatie op https://www.intramed.nl/ en volg Intramed op LinkedIn, Twitter en Facebook.