Invicta en Mediahuis gaan 3-jarige Europese samenwerking aan

Mediahuis N.V. zal de komende jaren het leidende Customer Data Plaform Invenna gaan gebruiken. De door de Nederlandse organisatie Invicta ontwikkelde software, die reeds jaren met succes door Telegraaf Media Groep (thans Mediahuis Nederland) werd gebruikt, breidt daarmee internationaal verder uit.
Met behulp van Invenna zal Mediahuis in staat worden gesteld haar klantdata en customer journeys optimaal in te richten en een relevante en gepersonaliseerde dialoog met haar abonnees te onderhouden.
Liesbeth Schoorlemmer (Mediahuis Nederland) “Middels het centraal klantbeeld in Invenna hebben wij altijd volledig zicht op het gedrag van onze abonnee in combinatie met zijn of haar gegevens. Hierdoor kunnen we gericht op alle kanalen het juiste evenwicht kiezen voor werving en behoud. Door de geautomatiseerde campagnes is steeds persoonlijker communicatie mogelijk, op het juiste moment en via het juiste kanaal.”
Pieter Hallewas (Invicta) “De internationale uitbreiding van de samenwerking met Mediahuis is een prachtig begin van 2020 en wij zien met veel plezier uit naar deze volgende stap in onze succesvolle samenwerking. Het besluit van Mediahuis volgt op het vertrouwen dat wij in de afgelopen jaren hebben opgebouwd, niet alleen bij TMG, maar ook bij marktleiders als Robeco, Reaal, Zwitserleven en bijvoorbeeld de grote Goede Doelen zoals het Rode Kruis, Cordaid en KWF in Nederland.”
Koen Vandaele (Mediahuis Group) “We zullen met de introductie van Invenna grote stappen kunnen zetten naar ge﮴egreerde en meer geautomatiseerde manier van communiceren naar onze klanten & prospecten , waarbij de consument centraal staat. Eerste stap naar een moderne manier van marketing waarbij we tevens de waarde van elk kanaal inzichtelijk kunnen maken.”
Over Mediahuis
Mediahuis is het internationale mediabedrijf achter een brede waaier van crossmediale merken. Nieuwsconsumenten hebben 24/7 toegang tot het journalistieke hart van haar merken via alle mogelijke platformen. Mediahuis is met titels als Telegraaf en NRC een bekende uitgever in Nederland. In Belgi렢ehoren titels als de Standaard, Het Nieuwsblad en de Gazet van Antwerpen tot het portfolio van Mediahuis. In Ierland heeft Mediahuis onlangs Independent News Media (INM) geacquireerd met titels als Irish Independent, Sunday Independent, The Herald, Sunday World, Belfast Telegraph, Sunday Life en The Star. Meer informatie over Mediahuis is te vinden op https://www.mediahuis.be
Over Invenna
Invenna is een door Invicta ontwikkeld, volledig marketeer-gedreven Customer Data Platform dat een persistent en uniek klantbeeld opbouwt. Door data uit alle relevante bronnen en systemen vast te leggen ontstaat een uniek 360 klantbeeld dat, binnen het platform en daarbuiten, direct toepasbaar is voor analyses, data visualisatie, voorspellende modellen en de bouw van customer journeys voor omni-channel geautomatiseerde marketing campagnes. Meer informatie over Invenna is te vinden op www.invenna.nl
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.