Geplaatst door PQR

IT-Galaxy 2015 – Always On!

De Meern, 8 september 2015 – Voor de zevende keer op rij organiseert PQR haar jaarlijkse kenniscongres IT-Galaxy. Op 8 oktober aanstaande worden in Spant! te Bussum maar liefst 25 inspirerende sessies gegeven om kennis en ervaring te delen: online, on stage en on air.

Online, via allerhande devices die continu met het internet verbonden zijn. On stage, waar PQR, klanten en partners hun licht laten schijnen op de expertises datacenter, workspace, cloud en de aanvullende track IT-strategie. On air deelt PQR haar 25 jaar ervaring, waarbij alle informatie altijd en overal beschikbaar is, of het nu op locatie is in het PQR Experience Center, of in ‘the air’. PQR is ‘always on’ en verwelkomt u graag op 8 oktober aanstaande.

Datacenter, workspace, cloud en IT-strategie
Tijdens IT-Galaxy voert inhoud de boventoon. Het programma wordt door de ontwikkelingen in de markt gedicteerd. Dat vertaalt zich in keynotes en diverse parallelsessies die in het teken staan van de laatste trends rondom datacenter, workspace, cloud en IT-strategie. Bekijk de trailer en zie hoe PQR IT benadert.

Bring Your Own Lab
Dit jaar introduceert PQR de ‘Bring Your Own Lab’. Deelnemers kunnen hier op hun eigen device nieuwe workspace-gerelateerde technologie testen. Vraagt u zich bijvoorbeeld af hoe autocad binnen een virtuele desktop werkt, dan kunt u dit hier met uw eigen bestanden testen. Bring Your Own Laptop laat zien hoe u met behulp van on- en offline VDI uw eigen laptop binnen uw organisatie kunt gebruiken en beheren. U kunt ook kennis maken met Bring Your Own Phone/Tablet. PQR laat u zien hoe Mobile Application Management of Mobile Information Management u via privé-devices veilig toegang geven tot applicaties en/of data.

Informatiemarkt met Expert Desk
Ook dit jaar zijn alle belangrijke IT-spelers vertegenwoordigd op de informatiemarkt. Hier kunt u gedurende de dag netwerken met tal van partners waaronder hoofdsponsor HP, goudsponsoren Cisco, Citrix, NetApp en VMware, zilversponsoren Commvault, Hitachi Data Systems, Nutanix en RES Software en exposanten Brocade, Comparex, Imprivata, Tintri, Trend Micro en Watchguard. Op de Innovators Plaza staan Atlantis Computing en eG Innovations klaar om hun kennis met u te delen. Daarnaast wordt een Expert Desk ingericht waar u kunt sparren met experts uit de markt over uw specifieke IT-vraag.

Entertainment en twitteractie
Naast het intensieve en leerzame programma is er ook ruimte voor ontspanning. De dag start met een spectaculaire openingsact die alle zintuigen op scherp zet. U maakt kans op een Apple Watch Sport door mee te twitteren met #ITG15 en als herinnering aan deze waardevolle dag laat u een karikatuur van uzelf maken. Aan het eind van de dag volgt de primeur van de relativerende theatervoorstelling ‘Waarom moet mijn tandenborstel aan de wifi?’, waarna de dag bijzonder feestelijk wordt afgesloten om het 25-jarige jubileum van PQR te vieren.

Persoonlijk programma
Het congres is gericht op eindgebruikers die werken bij organisaties met minimaal 200 werkplekken; van systeembeheerders tot en met CIO’s. Ieder jaar trekt IT-Galaxy meer bezoekers, in 2014 waren er 450 eindgebruikers aanwezig. Kom 8 oktober naar Bussum en praat bij over de laatste ontwikkelingen op het gebied van datacenter, workspace, cloud en IT-strategie. Schrijf u direct in en stel uw persoonlijke agenda samen.

Over PQR
PQR, advies- en implementatiepartner, verzorgt het gehele traject voor professionele ICT-infrastructuren met focus op het veilig en beheersbaar beschikbaar stellen van data, applicaties en werkplekken met optimale gebruikerservaring.

Klanten van PQR zijn actief in alle sectoren van de samenleving en zijn te typeren als middelgrote tot grote organisaties waarbij de ICT-voorziening van essentieel belang is voor de bedrijfsvoering. Met de expertises datacenter, workspace, cloud en bijbehorende IT-services, staat PQR garant voor een stabiele IT-omgeving, zonder dat processen complexer worden.

Naast de vele referenties beschikt PQR over een breed kennisgebied, getuige de vele hoogste partnerstatussen en certificeringen. PQR is onder meer Cisco Premier Partner, Citrix Platinum Solution Advisor & Elite Partner, Hitachi Data Systems Platinum Partner, HP Platinum Partner, meervoudig Microsoft Gold Partner, NetApp Star Partner, RES Platinum Partner en VMware Premier Partner.

PQR is opgericht in 1990, gevestigd in De Meern en telt ruim 100 medewerkers.