Geplaatst door Distology

Jamf kiest Distology als officiële distributiepartner voor Nederland

Distology kondigt vandaag aan dat het is benoemd tot officiële distributiepartner van Jamf, de standaard in Apple Enterprise Management. Dankzij de samenwerking kan Distology zijn vendor portfolio diversifiëren en meer oplossingen voor Apple gebruikers bieden aan zijn resellers. Het afgelopen jaar verdubbelde Distology zijn team in Nederland en beleefde het bedrijf zijn meest succesvolle periode tot nu toe.

Dankzij Jamf kunnen IT- en security teams de apparaten, data en applicaties, die door hun eindgebruikers worden gebruikt, beheren en beschermen zonder de beoogde Apple-experience in de weg te staan. Het bedrijf voorziet haar klanten van technologie die bedrijfsveilig en gebruiksvriendelijk zijn, terwijl de persoonlijke privacy wordt beschermd.

Volgens Distology bieden de oplossingen van Jamf veel mogelijkheden, gezien de afgelopen twee jaar werken op afstand en hybride werken de norm is geworden. Echter blijkt uit onderzoek van Distology dat bijna de helft (48%) van de IT-leiders denkt dat de security van hun organisatie niet voldoende is om te werken op afstand. Dit toont het belang aan van het implementeren van managed security oplossingen, zoals Jamf, die de mobiele experience helpen beschermen.

“Werken op afstand blijft en dat geldt ook voor de security risico’s waarmee organisaties steeds vaker te maken krijgen. Uiteindelijk zijn we meer dan ooit afhankelijk van werken via het web en mobiele apparaten. Daarom moeten organisaties en IT-leiders hun security strategie regelmatig evalueren zodat gebruikers, de organisatie en haar data adequaat beschermd zijn tegen cyberdreigingen,” aldus Lance Williams, chief product officer at Distology. “We zijn trots dat we door Jamf zijn aangesteld als distributeur. Jamf biedt IT-leiders de zekerheid dat gebruikers een naadloze ervaring hebben, terwijl ze de security risico’s van het nieuwe werken kunnen beheren.”

“Dankzij de samenwerking met Distology kunnen we niet alleen meer partners helpen, maar ook de manier waarop hun klanten werken vereenvoudigen en beveiligen. We kijken uit naar de samenwerking met Distology. Samen gaan we ervoor zorgen dat bedrijven hun mobiele werknemers kunnen beveiligen met een consumentvriendelijke, privacybeschermende oplossing,” zegt Nickey Ikelaar, Nickey Ikelaar, Channel Account Executive Benelux bij Jamf.