Industry Wire

Geplaatst door Firestarter

Klaas Weima: ‘Firestarter is het antwoord op timelines met irrelevante content’

Firestarter helpt merken met premium digitale content vanuit een passende strategie. Merken bestoken ons dagelijks met minstens 5.000 commerciële prikkels en dat aantal blijft schrikbarend toenemen. Van al deze content is 90% crap. Informatie waar mensen totaal niet op zitten te wachten. Verdien je dan als merk dan wel de aandacht die je opeist?

Voor merken die aandacht willen verdienen is Firestarter opgericht. Firestarter helpt merken op het gebied van contentstrategie, het bedenken van formats, het maken van premium digitale content en het optimaliseren van resultaat. Want consumenten willen content die hun aandacht waard is.

Met 10 jaar ervaring gaat Energize niet over één nacht ijs. Zo publiceerden we al eerder het boek ‘Verdiende Aandacht’, ontwikkelden eigen modellen en delen ons gedachtengoed op Hogescholen en Universiteiten. Daarnaast ontwikkelden we succesvolle formats zoals CMOtalk en SparkCast.

De afgelopen jaren adviseerden we al tientallen merken op het gebied van succesvolle contentstrategie; waaronder BLG Wonen, Achmea, Campina, HOYA, Heineken, GlaxoSmithKline, SNS en WNF. Al deze ervaring, in combinatie met onze visie op ontwikkelingen in de markt, komt nu samen in Firestarter.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht