Industry Wire

Geplaatst door Freshworks

Klarna kiest voor Freshworks

Klarna, wereldwijd leverancier van betaaloplossingen voor e-commerce, kiest voor bedrijfssoftware van Freshworks. Klarna zet Freshworks in om de eigen customer service naar een hoger niveau te tillen. De oplossingen van Freshworks geven de customer service medewerkers van Klarna de tools in handen om al hun klanten te bedienen met de beste service.

“Customer service is de sleutel tot het succes van bedrijven. Dit geldt zeker ook voor Klarna”, aldus Roshni Bharadwaj Mahendiran, Accountable Lead Contact Centre Platforms bij Klarna. “Met de software oplossingen van Freshworks beschikken onze customer service medewerkers over alle informatie die ze nodig hebben om onze klanten een ongekend hoge service te bieden. Daarnaast is de samenwerking met Freshworks heel prettig omdat zij onze uitdagingen benaderen als een gemeenschappelijke uitdaging. Zo ontstaat een projectteam dat verder kijkt dan de grenzen van een bedrijf.”

De samenwerking tussen Klarna en Freshworks is gebaseerd op de gezamenlijke drive om met de beste klantenservice als organisatie het verschil te maken. Klarna is de laatste jaren spectaculair gegroeid en het groeiend aantal it-support systemen en communicatiekanalen zorgen voor een complexe omgeving voor het verlenen van customer service van het hoogste niveau. Klarna kiest daarom ook bewust voor een holistische aanpak in samenwerking met Freshworks. De implementatie van het systeem vond plaats zonder onderbreking van de normale bedrijfsactiviteiten. Alle mensen die werken met het nieuwe systeem volgenden een e-learning.

Arun Mani, Managing Director Continental Europe bij Freshworks is blij met de keuze van Klarna: “Wij geloven dat excellente service voor de klanten cruciaal is voor succes van een organisatie op langere termijn. Het is erg prettig om samen te werken met een snelgroeiend bedrijf dat dezelfde visie heeft op het gebied van customer service.”

# # #

Over Klara
Klarna is een van de toonaangevende leveranciers in Europa voor betaaloplossingen. Daarnaast beschikt Klarna over een volledige banklicentie. Klarna is in 2005 in Zweden opgericht om zowel kopers als handelaren te verrassen met een eenvoudige, veilige en soepele online betaalervaring. Op dit moment werkt Klarna samen met ruim 89.000 online handelaren. Klarna is met 1700 werknemers actief in 14 verschillende landen. Klarna wordt ondersteund door beleggers zoals Sequoia Capital, Bestseller Group, Atomico, VISA en Permira.

Over Freshworks
Freshworks ontwikkelt een breed aanbod aan software producten om de samenwerking binnen organisaties te vergroten en bedrijven te ondersteunen in effectieve communicatie met zowel klanten als medewerkers. Producten van Freshworks zijn onder andere: Freshdesk, Freshservice, Freshsales, Freshcaller, Freshteam, Freshchat en Freshmarketer.
Freshworks is opgericht in 2010 en heeft haar hoofdkantoor in San Bruno in Californië. Daarnaast heeft Freshworks internationale kantoren in India, Engeland, Australië en Duitsland. Zie ook: www.freshworks.com.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht