Geplaatst door KnowBe4

KnowBe4 komt met Advanced Roll-Up Reporting

Utrecht, 1 februari 2019 – Het platform van security awareness marktleider KnowBe4 is uitgebreid met een nieuwe vernuftige rapportagetool: Advanced Roll-up Reporting. Hiermee hebben beheerders van het online training- en phishingsimulatieplatform sneller en beter overzicht van de stand van zaken onder de gebruikers.

De nieuwe tool bevindt zich in de zogenaamde Account Management Console van het platform en is met name geschikt voor bedrijven die veel gebruikers hebben, zoals service providers, resellers en enterprises. De tool verschaft bijvoorbeeld inzichten in de sterke en weke delen van de populatie en welke materie nog onderricht moet worden.

Advanced Roll-up Reporting omvat onder andere:

• Risicoanalysecijfers
  • Gebruikersdashboard
  • Het Phish-Prone Percentage (een percentage dat inzicht geeft in de kans dat iemand op een phishingmail zal klikken)
  • De gevolgde trainingen van gebruikers
  • De mogelijkheid trainingen te vergelijken
  • Licentiemanagement

“KnowBe4 is altijd in ontwikkeling en voert regelmatig vernieuwingen en verbeteringen door aan het platform. De nieuwe roll-up reporting-tool is hier een mooi voorbeeld van. De tool biedt extra rapportagemogelijkheden voor onze klanten, waardoor we hen nog beter van dienst kunnen zijn,” aldus Jordan Peters, directeur en oprichter van KnowBe4 partner Infinity IT.

Cybercrime is mensenwerk

“Het is onmogelijk om een bedrijf goed te beveiligen tegen cybercrime zonder de mensen in ogenschouw te nemen. Hackers hebben nog altijd veel succes met zogenaamde social engineering aanvallen en vernuftige phishingmails. We moeten ervoor zorgen dat gebruikers weten wanneer ze worden aangevallen, en wat ze dan moeten doen,” vertelt Jeffrey de Graaf, EMEA directeur van KnowBe4. “Een goed vertrekpunt hierbij is te kijken naar de digitale weerbaarheid van je werknemers. Je wil weten hoe snel ze leren van de gesimuleerde aanvallen en trainingen. Advanced Roll-up Reporting geeft beheerders dat inzicht. Ze zijn hierdoor minder tijd kwijt aan het analyseren van gebruikersdata en kunnen meer energie stoppen in de juiste dingen testen en trainen.”

##

Over KnowBe4

KnowBe4 is maker en leverancier van security awareness trainingen. Het bedrijf onderhoudt een trainingsplatform met content en verzorgt phishing-simulaties die wereldwijd door duizenden organisaties gebruikt worden. KnowBe4 helpt organisaties omgaan met de menselijke factor van cybersecurity. Het bedrijf werd in 2010 opgericht door de Nederlands-Amerikaanse beveiligingsexpert en IT-ondernemer Stu Sjouwerman en heeft naast het hoofdkantoor in de Verenigde Staten (Tampa Bay, Florida) ook vestigingen in Zuid-Afrika, Singapore, Engeland, Duitsland en Nederland (Utrecht). Voor meer informatie, zie https://www.knowbe4.com/