KONE versterkt partnerschap met Orange Business Services en migreert contact center infrastructuur naar de cloud

KONE, een wereldleider in de lift- en roltrappenindustrie, heeft zijn partnerschap met Orange Business Services versterkt door zijn wereldwijde contact center oplossing naar de cloud te verplaatsen. Dit maakt deel uit van Kone’s voortdurende inzet om wereldwijd een hoogwaardige eindgebruikerservaring te bieden.
De klantenservice centers van Kone zijn een essentieel onderdeel van de klantenservice, zowel voor de eindgebruiker als voor directe zakelijke klanten. Ze spelen een belangrijke rol bij het toezicht op kritieke liftactiviteiten, servicerecords en technische gegevens.
Door de infrastructuur van het contact center naar de cloud te verplaatsen, kan KONE profiteren van schaalbaarheid, flexibele omnichannel mogelijkheden, intelligente gespreksroutering en ingebouwde beveiliging. Het contact center kan e-mail, spraak en alarmen afhandelen voor locaties over de hele wereld en is geïntegreerd in het KONE-platform voor toezicht op afstand.
“Orange Business Services speelt een belangrijke rol bij het helpen van onze digitale transformatie door onze contact center oplossing naar de cloud te migreren. Dit zal onze klantervaring verder verbeteren en de weg vrijmaken voor verdere innovatie in onze klantenservice”, aldus Antti Koskelin, Chief Information Officer, KONE.
Als onderdeel van de overeenkomst heeft Orange wereldwijd vijf contact center hubs opgezet om de organisatie te vereenvoudigen en te optimaliseren, door van een site-gebaseerde infrastructuur naar de cloud over te stappen. De oplossing omvat 35 contact center locaties op alle continenten.
“We zijn vereerd met het voortdurende vertrouwen van KONE om zijn bedrijfskritische klantenondersteuningsfunctie te verbeteren en te innoveren. Onze wereldwijde cloud expertise en ervaring zullen KONE voorzien van een geoptimaliseerde en flexibele oplossing, die verbeterde schaalbaarheid, kostenverbeteringen en innovatiepotentieel biedt “, aldus Fabrice de Windt, Senior Vice President, Europa, Orange Business Services.
Over Kone
Bij KONE is het onze missie om de stroom van het stadsleven te verbeteren. Als wereldleider in de lift- en roltrapindustrie levert KONE liften, roltrappen en automatische deuren, maar ook oplossingen voor onderhoud en modernisering om waarde toe te voegen aan gebouwen gedurende hun hele levenscyclus. Door effectievere People Flow maken we de reizen van mensen veilig, gemakkelijk en betrouwbaar, in hogere, slimmere gebouwen. In 2020 had KONE een jaaromzet van 9.9 miljard euro, en aan het einde van het jaar meer dan 60.000 medewerkers. Klasse B aandelen van KONE zijn genoteerd aan de Nasdaq Helsinki Ltd. In Finland. Bezoek onze website voor meer informatie: www.kone.nl
Over Orange Business Services
Orange Business Services is een netwerk-native digitale dienstverlener en de wereldwijde enterprise-divisie van de Orange Group. We verbinden, beschermen en innoveren bedrijven over de hele wereld om duurzame bedrijfsgroei te ondersteunen. Door expertise op het gebied van connectiviteit en systeemintegratie is Orange Business Services in staat bedrijven te ondersteunen op het gebied van softwaredefined networking, multi-clouddiensten, data en AI, slimme mobiliteitsdiensten en cybersecurity. Orange biedt begeleiding in elke fase van de gegevenscyclus: van verzameling, transport, opslag en verwerking tot analyse en delen.
Nu bedrijven gedijen op innovatie, plaatst Orange Business Services haar klanten in het hart van een open ecosysteem om samenwerking te stimuleren. Dit omvat de 27.000 werknemers, de activa en expertise van de Orange Group, haar technologie-en zakenpartners en een pool van nauwkeurig geselecteerde start-ups. Orange Business Services opereert bij meer dan 3.000 multinationale ondernemingen en twee miljoen professionals, bedrijven en lokale gemeenschappen in Frankrijk.
Ga voor meer informatie naar www.orange-business.com of volg ons op LinkedIn, Twitter onze blogs.
Orange is een van ’s werelds meest toonaangevende telecommunicatie-exploitanten met een omzet van 42 miljard euro in 2019 en 257 miljoen klanten wereldwijd op 30 september 2020. Orange is genoteerd aan Euronext Paris (ORA) en aan de New York Stock Exchange (ORAN). In december 2019 presenteerde Orange het nieuwe strategische plan “Engage 2025”, ondersteund met sociale en ecologische verantwoording. Terwijl de acceleratie in groeigebieden, zoals B-to-B-services en het plaatsen van data en AI centraal staan bij innovatie, is de hele Orange Group een aantrekkelijke en verantwoordelijke werkgever.
Orange en alle andere Orange-product-of servicenamen die in dit materiaal zijn opgenomen, zijn handelsmerken van Orange of Orange Brand Services Limited.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.