Geplaatst door KPD

KPD prijkt dit jaar op Technology Fast 50 lijst

Halen, KPD is genomineerd door Deloitte voor de jaarlijkse Technology Fast 50. De producent van bouwsoftware uit Halen mag zich dus bij de 50 snelstgroeiende technologiebedrijven in België rekenen.

Op 18 november wordt bekendgemaakt welke stek in deze prestigieuze Top 50 KPD bekleedt. “Het hele team van KPD beschouwt deze nominatie als een ongelooflijke beloning voor jarenlang hard en gefocust werken. Het doet deugd om te zien hoe onze inspanningen om steeds verder te gaan, de klant beter te ondersteunen en te blijven innoveren al vier jaar voor een indrukwekkende groei zorgen”, aldus een zichtbaar tevreden Marc Goossens, ir.

POSITIEVE CIJFERS

De ranking van de Technology Fast 50 Belgium 2015 is namelijk gebaseerd op het groeipercentage in omzet dat de bedrijven de voorbije 4 jaren realiseerden. De selectie wordt jaarlijks bekendgemaakt met als hoogtepunt de onthulling van de uiteindelijke lijst en ranking tijdens een gala-avond. Op die avond worden ook 8 awards uitgereikt.

Dit jaar vindt de uitreiking plaats op 18 november in het ING-hoofdkwartier te Brussel. KPD in het kort Sinds haar oprichting 1982, door ir. Marc Goossens, richt KPD.services n.v. zich naar bedrijven die hoofdzakelijk werken op projectbasis. Op dit ogenblik telt zij reeds meer dan 400 Belgische klanten die actief zijn in algemene bouw-, wegenbouw-, installatie- en aanverwante sectoren.

Naast haar kernactiviteit: het ontwikkelen van software voor alle aspecten van bedrijfsadministratie, levert KPD tevens bijbehorende hardware en diensten. Haar missie is haar klanten bij te staan met relevante kennis en expertise, inzake informatica, met in het bijzonder ERP, projectbeheer en document- en workflow. Door het aanbieden van ICT-advies, -oplossingen, toegevoegde waarde en relevante tools streeft KPD er naar om uw administratie te verlichten en uw bedrijf op een concurrentieel hoger niveau te brengen. Door ervaring, studie en observatie bij de klant zelf, slaagt KPD erin meetbare en duurzame verbeteringen aan te brengen in diens administratieve – en operationele processen.

KPD.services n.v. wil voor haar klanten een allround ICT-partner zijn, zodat die zich kan focussen op zijn kernactiviteiten. De firma is gevestigd in het Limburgse Halen en stelt een 40-tal mensen tewerk.