Geplaatst door Commvault

KuppingerCole: Commvault leider in cloudback-up voor bescherming tegen Ransomware

Utrecht – 8 mei 2023 – Commvault, leider in databescherming voor complexe en bedrijfskritische hybride omgevingen, is door KuppingerCole Analysts AG gepositioneerd als Overall Leader ‘Cloud Backup for Ransomware Protection’ in haar Leadership Compass. Binnen deze beoordeling is Commvault ook uitgeroepen tot Product Leader, Innovation Leader en Market Leader.

Het KuppingerCole Leadership Compass biedt een overzicht van de cloud-back-up-markt voor bescherming tegen ransomware, waarbij leveranciers worden geanalyseerd op basis van innovatievermogen, marktpositie, financiële kracht en ecosysteem. Ook worden producten en diensten van leveranciers beoordeeld op een reeks van kenmerken, waaronder beveiliging, functionaliteit, implementatie, interoperabiliteit en gebruiksvriendelijkheid.

De enterprise-grade DPaaS van Commvault blinkt uit in al deze categorieën en wordt in het rapport geprezen voor het leveren van een breed scala aan cloud-native oplossingen voor databescherming die een breed spectrum aan workloads dekken. Hieronder vallen databases, endpoints, bestanden & objecten, VM & Kubernetes, Microsoft 365, Microsoft Dynamics 365, Microsoft Active Directory en Salesforce. Het rapport belicht ook de verbeterde beveiliging en compliancebescherming van Metallic DPaaS via zijn Security IQ-beveiligingstools en inzichten, ThreatWise-technologie voor cyberontdekking en bescherming van de overheidscloud.

Over Commvault

Commvault (NASDAQ: CVLT) biedt zakelijke en IT-professionals de vrijheid om geweldige dingen met hun data te doen door de fundamentele integriteit van hun bedrijfsgegevens te waarborgen. Commvaults brancheleidende Intelligent Data Services Platform helpt hen met het opslaan, beschermen, optimaliseren en inzetten van hun data, waar die zich ook maar bevindt. Het platform kenmerkt zich door ultiem gebruiksgemak en maximale flexibiliteit. Het is inzetbaar op basis van een softwareabonnement, als geïntegreerde appliance, als een door een partner aangeboden managed service en als SaaS-oplossing. Daarmee onderscheidt Commvault zich duidelijk van de concurrentie. Al 25 jaar lang maken meer dan 100.000 klanten gebruik van de technologie van Commvault. De SaaS-oplossingen uit zijn Metallic-reeks helpen organisaties om hun IT-omgeving in versneld tempo te moderniseren. De waarden van Commvault laten zich samenvatten door de trefwoorden Connect, Inspire, Care en Deliver. Het bedrijf heeft meer dan 2.800 vakkundig opgeleide werknemers in dienst die in alle delen van de wereld actief zijn. Ga voor meer informatie naar Commvault.com of volg Commvault op Twitter via @Commvault.