Geplaatst door Unit4

Lancering van nieuwe websites Accountancy Gemak en Software Gemak – voorheen Unit4 Bedrijfssoftware

Utrecht, 1 april 2021 – Unit4 Bedrijfssoftware, leverancier van verrassend slimme oplossingen voor de accountant, de ondernemer en de grootzakelijke markt – zal naar aanleiding van de overname door Exact vanaf nu verder gaan onder de namen: Accountancy Gemak en Software Gemak.

Naamswijzigingen voor Unit4 Bedrijfssoftware

Eind 2020 kondigde Exact aan het bedrijf met software-oplossingen voor accountants, ondernemers en de grootzakelijke markt, ofwel Unit4 Bedrijfssoftware, over te nemen. Op 18 maart 2021 kondigde Exact de naamswijziging van Unit4 Bedrijfssoftware aan. De oplossingen voor accountancy gaan verder onder de naam Accountancy Gemak. Oplossingen gericht op het mkb en bedrijven in het middensegment krijgen het label Software Gemak.

Accountancy Gemak

Voor de accountancymarkt biedt Accountancy Gemak verschillende softwareoplossingen die de primaire werkprocessen ondersteunen en accountants helpen om vanuit één dataset slim online samen te kunnen werken met hun klanten. Bekijk de website: accountancygemak.nl

Software Gemak

Het Software Gemak-aanbod bestaat uit een efficiënte boekhoudoplossing voor ondernemers, gecombineerd met de meest krachtige HR- en salarissoftware en practicemanagementoplossingen voor bedrijven in het middensegment van de markt.

Bekijk de website: softwaregemak.nl

einde bericht

Over Accountancy Gemak & Software Gemak, An Exact Company

Accountancy Gemak is leverancier van verrassend slimme softwareoplossingen voor de accountant en de ondernemer. Ruim 5.500 accountants- en administratiekantoren vertrouwen op Accountancy Gemak voor de ondersteuning van hun primaire werkprocessen.

Software Gemak is leverancier van verrassend slimme softwareoplossingen voor het mkb en de grootzakelijke markt. Meer dan 100.000 klanten vertrouwen op Software Gemak voor hun boekhouding, HR- en salarisprocessen en kantoorautomatisering.

Met een track-record van meer dan 40 jaar weten we bij Accountancy Gemak & Software Gemak als geen ander hoe we bedrijfssoftware kunnen leveren waarmee onze klanten ‘alles onder controle’ houden. Accountancy Gemak & Software Gemak waren voorheen bekend onder de naam Unit4 Bedrijfssoftware.

Het hoofdkantoor van Accountancy Gemak & Software Gemak is gevestigd in Utrecht met verdere kantoren in Sliedrecht, Barendrecht en Hengelo.

Bezoek voor meer informatie en de laatste updates onze nieuwspagina van Accountancy Gemak en/of Software Gemak of volg ons op LinkedIn, Twitter en/of Facebook.