Lancering nowGo grootste project RLVNT sinds oprichting

Het afgelopen anderhalf jaar heeft RLVNT in het grootste geheim met man en macht gewerkt aan het nieuwe digitale label van verzekeraar VIVAT, genaamd nowGo. Sinds de allereerste brainstorm in juni 2016 heeft RLVNT, samen met de digitale specialisten van VIVAT, gewerkt aan achtereenvolgens de positionering, missie, visie, naamgeving, huisstijl, creatieve strategie en het communicatieconcept ontwikkeld. De eerste vruchten van deze samenwerking worden hier nu van geplukt met de lancering van de allereerste commercial van nowGo. Als eerste uit de reeks is de commercial voor de autoverzekering nu online te zien.
Vrijheid start met de keuze voor nowGo
NowGo is opgericht vanuit de overtuiging dat verzekeren vandaag de dag veel transparanter en makkelijker kan. Geen ingewikkelde formulieren, lange wachttijden of onduidelijke informatie. Hierbij richt nowGo zich voornamelijk op de ‘early adopters’. Dit zijn veelal jongvolwassenen, die hun financiële zaken graag zelf regelen. Zij zoeken ook liever zelf uit wat het beste bij hen past. Vrijheid en nieuwe ervaringen opdoen zijn voor hen belangrijk. NowGo speelt hier naadloos op in.
Zelf ontdekken
Jurgen Retra, Managing Director RLVNT: “NowGo wordt het digitale platform waar deze doelgroep geholpen en gemotiveerd wordt om zelf, op slimme wijze en zonder gedoe de juiste keuzes te maken als het gaat om complexere thema’s, zoals bijvoorbeeld verzekeren. Het fijne van deze eerste campagne is dat we dit niet gaan voorkauwen, maar dat ze het zelf kunnen ontdekken. Het reverse-effect tot aan de keuze voor nowGo versterkt deze gedachtegang, waarna het ervaren van vrijheid aan de ontdekker zelf wordt overgelaten.”
Quote-titel nowGo
Jeroen de Graaf, directeur Merk & Communicatie van VIVAT: “We positioneren nowGo als nieuwe financiële serviceprovider die in de toekomst, naast verzekeringen, ook digitale diensten wil bieden die het leven makkelijker en leuker maken. De verzekeringen zullen daar centraal in blijven staan. De nowGo producten zijn inmiddels al aardig populair aan het worden onder de beoogde doelgroep. We zijn trots op ons nieuwe online merk en zijn blij met de ondersteuning die we van RLVNT krijgen om nowGo breder in de markt bekend te maken.”
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.