Industry Wire

Geplaatst door Leen Bakker

Leen Bakker wint DDMA EMAS Award in categorie Innovatie

Raamsdonksveer, juni 2022. Tijdens de DDMA Email Marketing Automation Summit mocht Leen Bakker de award in ontvangst nemen voor de overwinning in de categorie Innovation. “Met onze campagne hebben we verschillende stijlvoorkeuren vastgelegd die we hebben weten te koppelen aan onze klanten. Een ware uitdaging.  Door onze producten te classificeren konden wij ons aanbod daarna voorleggen aan een relevante doelgroep” aldus email marketeer Bibianne van Roosmalen. Recent won Leen Bakker met deze case al goud bij de AMMA Awards en bij Friends of Search.

Joris de Bruijne, voorzitter van de vakjury: “Met mooie toepassingen op het gebied van e-mailmarketing automation in de nieuwe categorieën bekronen we alle disciplines binnen het werkveld. De winnende cases bieden stuk voor stuk inspiratie binnen ons vak én daarbuiten.” Naast Leen Bakker behaalden in de overige 3 categorieën UNICEF, T-Mobile en Happy Horizon de overwinning. DDMA EMAS Awards (voorheen de E-mail Awards) is een initiatief van DDMA, de branchevereniging voor data en marketing, en wordt georganiseerd door de DDMA Commissie E-mail.

Over Leen Bakker

In 2019 vierde Leen Bakker haar 100-jarig bestaan. Met 170 vestigingen en 2.500 medewerkers in Nederland en België en een webshop met een aandeel van 20% van de totale omzet is Leen Bakker een van de grootste omnichannel retailers in de woonbranche. Leen Bakker is in handen van Gilde Equity Management, en vormt samen met Kwantum de Homefashion Group. Kwantum is al meer dan 40 jaar specialist in vloer- en raambekleding. In de 110 Kwantum winkels in Nederland en België werken ruim 1800 medewerkers.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht