Geplaatst door Amac

Len Rinaldi in RvA van Amac

Utrecht, 7 april 2020 – Len Rinaldi (53) treedt toe tot de Raad van Advies van Apple Premium Reseller Amac. Len had de afgelopen twaalf jaar topfuncties bij Apple. Hij was onder meer verantwoordelijk voor de sales in West-Europa en was CFO Europe, Middle East, India, & Africa. Daarvoor was hij CFO bij Lucent Technologies.

“Ik ben erg blij met Len als lid van onze Raad van Advies”, aldus Ed Bindels, oprichter en eigenaar van Amac. “Hij brengt een schat aan ervaring mee en zijn adviezen kunnen ons helpen de komende jaren verder te groeien.” Len woont in Londen, maar werd geboren in de Verenigde Staten en studeerde finance aan de Fairleigh Dickinson University.

Over Amac
Amac is de grootste Apple Premium Reseller van Nederland. De onderneming werd in 2005 opgericht door Ed Bindels met aanvankelijk één filiaal op de Utrechtse Mariaplaats. Bindels heeft Amac sindsdien weten uit te bouwen tot een premiumketen met inmiddels 50 vestigingen in het hele land, een zeer succesvolle webshop en Amac Pro voor zakelijke klanten en onderwijs. Sinds 2017 is Amac marktleider als grootste Apple Premium Reseller van Nederland, met een compleet aanbod aan Apple-producten en accessoires voor Mac, iPad, iPhone en Apple Watch. Daarnaast levert het bedrijf nog andere diensten aan Apple-gebruikers, waaronder een reparatieservice en iMember voor persoonlijke ondersteuning en producttrainingen. Amac verwacht in 2020 een omzet van 180 miljoen euro.