Geplaatst door Wavemaker

Louwman Group kiest voor WAVEMAKER

WAVEMAKER is het nieuwe mediabureau van de Louwman Group (o.a. Toyota, Suzuki, Lexus). Na een intensief pitchtraject, onder begeleiding van 3MO, kiest de Louwman Group voor WAVEMAKER omdat de visie en strategie perfect aansluiten bij het realiseren van de doelstellingen en groeiambities van de komende jaren.

Martijn van de Ven, Manager Marketing Communicatie Toyota

De combinatie van de strategische en creatieve media knowhow van WAVEMAKER in Amsterdam, gecombineerd met de digitale capaciteiten van het bureau in Eindhoven en Sittard hebben de doorslag gegeven. Wat je als klant wilt, zijn gepassioneerde mensen die klaar zijn voor de toekomst, geïntegreerd werken en ijzersterk zijn in digitaal. Dat hebben we gevonden bij WAVEMAKER.”

Isabelle Dacz, CEO WAVEMAKER:

“We zijn verheugd en trots om de Louwman Group als klant te mogen verwelkomen. Het bewijst dat onze nieuwe WAVEMAKER propositie resoneert in het complexe landschap. We zien ernaar uit om als partner met deze mooie merken te gaan samenwerken en bij te dragen aan de doelstellingen middels een optimale mix in media, content en technologie.”