Amsterdam, 15 augustus 2016 – Lubbers De Jong, het Amsterdamse pr- en communicatiebureau, heeft haar managementteam versterkt met Kristie van den Broek. Van den Broek (49) is een door de wol geverfde marketeer. Ze bekleedde diverse verschillende marketing- en salesfuncties, onder meer bij Marconi, Plantronics en IBM. Bij Lubbers De Jong wordt ze verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding en de klantrelaties. Ze gaat mede vorm geven aan de uitbreiding van het dienstenpakket met onder meer digitale marketing campagnes en strategische planning.
Van den Broek is al ruim 25 jaar werkzaam in de nationale en internationale technologiesector, alwaar ze een verscheidenheid aan management, leidinggevende, en adviserende functies heeft vervuld. Buiten een afgeronde MSc. aan de Schotse Robert Gordon University in Aberdeen, bezit Van den Broek de nodige dosis technologische kennis. Deze varieert van onderliggende netwerkstructuren, softwareoplossingen, dienstenplatformen, clouddiensten tot mobiele oplossingen, data analytics en security. Haar brede interesse, zowel wetenschappelijk als technologisch, zorgt ervoor dat ze tijdig trends en ontwikkelingen signaleert wat haar een uitstekend gesprekspartner maakt.
Over haar motivatie om bij Lubbers De Jong aan de slag te gaan zegt Van den Broek: ‘PR ligt ten grondslag aan het succes van elk bedrijf. Hoewel pr en marketing wel degelijk verschillende zwaartepunten hebben wil ik ze via een geïntegreerde aanpak meer laten samenwerken. Lubbers De Jong is hét bureau met de focus op technologie. Gezien mijn achtergrond en interesse is de overstap dus zeer logisch. Met een pak aan ervaring en kennis op het gebied van tech marketing én marketing-tech en een zowaar nog groter pak enthousiasme werk ik mee aan het succes van onze klanten.’
Met de aanstelling van de nieuwe Client Services Director staan alle lichten op groen voor verdere groei. Peter Keijzer, directeur van Lubbers De Jong: ‘We zijn verheugd Kristie te mogen verwelkomen in ons team. Lubbers De Jong is van origine een pr-bureau met sterke relaties in de media. De afgelopen jaren zijn wij uitgegroeid tot een leverancier van relevante content voor onze klanten in de breedst mogelijke zin. De aanstelling van Kristie is dan ook een logisch gevolg van deze groei. De kennis en kunde die ze meebrengt zorgen voor een verdere versterking van het portfolio van Lubbers De Jong, alsmede van een nog verdere professionalisering van onze dienstverlening.’
Over Lubbers De Jong
Lubbers De Jong is een Amsterdams adviesbureau dat communicatie en pr inzet als strategische instrumenten voor het bouwen van sterke relaties tussen merken en publieksgroepen. Het bureau is in 1987 opgericht en heeft expertise opgebouwd op het gebied van pr en content marketing voor nationale en internationale technologie- en innovatiebedrijven. Lubbers De Jong werkt onder andere voor Accenture, Red Hat, Infor en Interxion en is sponsor van de Plastic Soup Foundation, Pifworld en TEDxYouth Amsterdam. In 2014 won het bureau de VPRA Dutch PR Award.