LVB als enige Nederlandse bureau genomineerd voor internationale Drum Content Awards 2018

Amersfoort, 4 oktober 2018 – Vandaag zijn de nominaties voor de internationale Drum Content Awards 2018 bekend gemaakt. Contentmarketingbureau LVB is drie keer genomineerd in verschillende categorieën. LVB is het enige Nederlandse bureau dat meedingt voor een award in Londen.
Aart Lensink, directeur LVB: ‘Het geeft een goed gevoel om te zien dat onze Nederlandse visie op het contentmarketingvak en onze cases keer op keer internationaal gewaardeerd worden. Dat betekent dus dat we op strategisch vlak voor onze klanten de juiste keuzes maken. Keuzes die bijdragen aan de doelstellingen van klanten en die keuzes worden herkend en erkend door internationale contentexperts.’
Drie nominaties voor campagnes ABN AMRO MeesPierson en Ziggo Zakelijk
LVB maakt met de volgende cases kans op een award:
- Vermogens in Nederland voor ABN AMRO MeesPierson – ‘Best Branded Content Campaign’
- Vermogens in Nederland voor ABN AMRO MeesPierson – ‘Best Financial Services Content Marketing Strategy/Campagin’
- Uitblinkers in Zaken voor Ziggo Zakelijk – Best Content Marketing ROI/Measurement Program
The Drum Content Awards 2018
Voor het vierde jaar op rij organiseert de grootste marketingwebsite van Europa The Drum Awards om toptalent op het gebied van contentmarketing te belonen. Het platform, als tijdschrift gestart in de jaren ’80, heeft met de awards als doel de best practices, bedrijven en mensen in de branche te identificeren. Op 6 november aanstaande worden in Londen de winnaars bekend gemaakt door een jury onder leiding van David Abraham.
Over LVB
LVB is hét nummer 1-contentmarketingbureau in Nederland. Wij geloven dat marketinginvesteringen het best renderen als je over uitmuntende content beschikt. De belofte is eenvoudig: LVB zorgt voor méér merk- en propositiebekendheid én genereert leads. In Nederland zet LVB al jaren de norm op het gebied van contentmarketing. Het bureau heeft alle benodigde disciplines in huis; van strategie, creatie en productie tot media, technologie, distributie en conversie. Dit leidt tot de inzet en productie van (online) video campagnes, tv-formats, magazines, campagnecontent, public relations en social media campagnes. LVB werkt onder andere voor ABN AMRO, KPMG Meijburg, Ziggo, WNF, Nuon, Cisco, NS, Centraal Beheer en BlackRock. LVB was de afgelopen jaren de grote winnaar van de Nederlandse Content Marketing Awards en wint ook geregeld prijzen buiten Nederland. Kijk voor meer informatie op www.lvb.nl.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.