Geplaatst door LYNX

LYNX wederom verkozen tot beste broker van Nederland

AMSTERDAM – Gisteravond vond de jaarlijkse uitreiking van de Gouden Stier plaats, ook wel bekend als de “Oscars” van de beleggingswereld. Online broker LYNX was de grote winnaar van de avond met haar bekroning tot beste broker van 2016. In de ogen van de vakjury blinkt LYNX uit door de combinatie van lage tarieven, uitgebreide handelsmogelijkheden en functionaliteiten op het handelsplatform. Andere genomineerden waren Binck, DeGiro, Saxobank en Tradersonly.

Tycho Schaaf, beleggingsexpert bij LYNX, is zeer vereerd met deze titel. “Al 10 jaar doen wij er alles aan om de serieuze belegger de beste handelsmogelijkheden te bieden met ons betrouwbare en professionele handelsplatform en lage tarieven. Wij zijn er trots op dat onze inzet en passie wordt erkend.”

LYNX viert dit jaar dubbel feest, naast het winnen van deze felbegeerde prijs, is het bedrijf ook nog eens 10 jaar geworden. Om te vieren dat LYNX 10 jaar bestaat, ontvangen nieuwe klanten $ 250 transactietegoed, zijn de tarieven van Amerikaanse producten voor alle klanten verlaagd en vallen er mooie prijzen te winnen.

De Gouden Stier is al jaren een begrip binnen beleggend Nederland. Op basis van een grote enquête via IEX is een profiel opgesteld waaraan een broker moet voldoen. Daaruit bleek dat beleggers op zoek zijn naar een combinatie van lage kosten, handelsmogelijkheden, tools en goede voorwaarden. Al deze factoren telden even zwaar mee in het selectieproces van de Gouden Stier. De winnaar van de Gouden Stier bezit dus het volledige pakket dat nodig is om efficiënt te kunnen handelen, of in het geval van LYNX: “Beleggen met een Voorsprong.”