Industry Wire

Geplaatst door Mannenmedia BV

Mannenmedia en MMD Media gaan intensief samenwerken in Digital Out Of Home

Mannenmedia gaat de samenwerking aan met Digital Out Of Home specialist MMD Media, om klanten nog beter te bedienen en hun bereik te vergroten in de niche automotive en mobiliteit.

Mannenmedia, de one-stop-shop om mannen digitaal te bereiken, heeft het sterkste mannennetwerk van Nederland met 50 verschillende websites en apps. Daarmee worden maandelijks ruim 7 miljoen mannen bereikt. Door de samenwerking met MMD Media kan Mannenmedia nu ook Digital Out Of Home (DOOH) inzetten en biedt Mannenmedia klanten een nog groter specifiek bereik. Met alle digitale ontwikkelingen komen de werelden van online en Out Of Home ook steeds dichter bij elkaar.

Sjoerd van der Meijden, Sales & Business Development Director Mannenmedia: “Het is voor ons een mooie stap om hier ook de samenwerking aan te gaan met een zeer specialistische partij binnen DOOH. We krijgen steeds meer vraag vanuit de klant naar 360º geïntegreerde campagnes. Met deze stap kunnen we onze klanten nog beter binnen de niche automotive en mobiliteit bedienen.”

MMD Media

De samenwerking met Out Of Home exploitant MMD Media behelst de koppeling van de digitale schermen van MMD Media bij pompstations aan het eigen sterke automotive netwerk. Daarnaast is er de mogelijkheid de digitale schermen te combineren met de app Flitsmeister.nl, waarmee de automobilist op een specifieke plek en tijdstip bereikt kan worden door middel van Location Based Advertising. Zo kun je automobilisten met de Flitsmeister app die bij de pomp staan en een video zien achteraf nog een pushnotificatie sturen.

Danny van Beek, directeur MMD Media: “De samenwerking met Mannenmedia is voor ons een logische. Door de geïntegreerde campagne aanpak van Mannenmedia kunnen de DOOH screens van MMD naadloos meelopen in hun online campagnes en rapportages. De selectiviteit op mannen van het On The Go netwerk van MMD sluit weer uitstekend aan op de propositie van Mannenmedia.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht