Geplaatst door Snyk

Manoj Nair benoemd tot CPO van Snyk

Amsterdam – Snyk, de leider op het gebied van developer security, kondigt de benoeming van Manoj Nair als Chief Product Officer aan. In deze cruciale groeifase van Snyk zal Manoj leiding geven aan het wereldwijde productteam en onder andere verantwoordelijk zijn voor het defini벥n van Snyk’s roadmap en de algemene productstrategie, zowel op korte als lange termijn.

Voor zijn overstap naar Snyk was Manoj actief bij Commvault (NASDAQ: CVLT), waar hij Chief Cloud Officer en General Manager of Metallic was en de groei van de cruciale cloud- en SaaS-bedrijfseenheden versnelde. Daar ontwikkelde Manoj het concept van proactieve cyberdetectie-technologie en hielp hij de perceptie van de industrie herdefini벥n omwille de bescherming van oude gegevens. Voordat hij bij Commvault kwam, was Manoj medeoprichter en leider van HyperGrid, en bekleedde hij product management functies bij Hewlett Packard Enterprise, Dell EMC en RSA Security. Bovendien heeft Manoj meer dan een dozijn patenten op het gebied van informatiebeheer en -security en zit hij momenteel in de raad van bestuur van CloudSphere.

Manoj neemt het stokje over van Snyk-veteraan Aner Mazur, die wordt benoemd tot Senior Vice President of Market Strategy, en zal de Executive Sponsor zijn van Snyk’s groeiende Cloud Security business. Aner wordt verantwoordelijk voor het begeleiden en ontwikkelen van het Snyk team in een complex en steeds veranderend marktlandschap.