MARIËLLE ARTS NEEMT NA 11 JAAR AFSCHEID BIJ LINDA

Mariëlle Arts, zakelijk directeur LINDA., neemt na 11 jaar afscheid van LINDA.
Na de overname door Talpa Network in maart 2019 had Arts de leiding over het integratieproces van LINDA. binnen Talpa. Nu deze integratie is afgerond is dit voor Mariëlle Arts een logisch moment om haar vleugels uit te slaan.
Linda de Mol: “Ik wil Mariëlle enorm bedanken voor alles wat ze in de afgelopen jaren voor het merk LINDA. heeft betekend. Mede door haar enthousiasme, gedrevenheid en doortastendheid is er de afgelopen jaren aan een geweldig bedrijf gebouwd. We zullen de warme persoonlijkheid van Mariëlle missen, maar wensen haar natuurlijk alle succes bij haar volgende stappen.”
Peter de Mönnink: “LINDA. is in de afgelopen jaren een toonaangevend merk geworden met veel extensies. Mariëlle is een van de grote krachten achter het merk LINDA. Met hart voor mensen en merk heeft zij als zakelijk directeur jarenlang en consistent bijgedragen aan deze groei en daarvoor zijn wij haar zeer erkentelijk.“
Mariëlle Arts: “Begin maart heb ik Linda de Mol en Jildou van der Bijl laten weten dat het een goed moment voor mij is mijn ambities elders te gaan verwezenlijken nu het integratieproces van LINDA. binnen Talpa Network is voltooid. De afgelopen 11 jaar heb ik een bijdrage mogen leveren aan de ontwikkeling van LINDA. van magazine tot volwaardig crossmediaal merk. We hebben vrouwen en relaties weten te verrassen en binden met onze spraakmakende producten. Ik ben zeer dankbaar voor het vertrouwen en de ruimte die ik kreeg om als zakelijk directeur aan het roer te kunnen staan van een snelgroeiend innovatief bedrijf. Talpa Network heb ik leren kennen als een indrukwekkend contenthuis met sterke merken waar dezelfde ondernemersgeest en passie voor creatie heerst als bij LINDA..”
LINDA.
LINDA. is een toonaangevend mediabedrijf waar kwaliteit voorop staat. Bij LINDA. werkt een energiek team dagelijks vol lef, liefde en plezier aan alle extensies van LINDA. Inmiddels is het merk uitgegroeid van magazine tot vooruitstrevend crossmedia bedrijf. Naast de social media en het digitaal interactief platform LINDA.nl zijn er printtitels LINDA., LINDA.meiden en de special LINDA.loves. LINDA.het bureau helpt merken met aandacht en conversie, door het ontwikkelen van creatieve en effectieve campagnes. Met de bewezen LINDA. vertelkracht worden, platform onafhankelijk, vrouwen in beweging gebracht. LINDA. maakt onderdeel uit van Talpa Network. Jildou van der Bijl, de huidige creatief directeur van LINDA. is samen met Linda de Mol creatief directeur van de televisiezender Net5. De innige samenwerking tussen Net5 en LINDA. is een eerste zichtbare stap van het Talpa Vrouwen Netwerk. Met Nederlandse vrouwenmerken die vertrouwen en creativiteit combineren met een groot crossmediaal bereik.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.