Industry Wire

Geplaatst door MWM2

Marjolein Eigenfeld treedt toe tot management MWM2

Marktonderzoeksbureau MWM2 heeft Marjolein Eigenfeld (38 jaar) per 1 januari benoemd tot nieuw MT-lid. Zij wordt eindverantwoordelijk voor Community-, Kwalitatief- en UX-onderzoek.

Al lang in het vak
Na haar Master Sociologie ging Marjolein werken bij Motivaction. Zij heeft daar verschillende functies gehad. Zij specialiseerde zich onder andere in het onderzoeken van doelgroepen die ‘moeilijk bereikbaar’ zijn. In 2017 maakte Marjolein Eigenfeld de overstap naar MWM2 waar zij sinds maart 2018 leiding geeft aan het kwalitatieve team.

Innovatie in kwalitatief onderzoek
Als manager heeft Marjolein Eigenfeld voor veel vernieuwing in kwalitatieve methoden en technieken gezorgd. Zo zette MWM2 al ruim voor het coronatijdperk video-interviewtechnieken in om doelgroepen te bereiken die niet op locatie kunnen of willen komen. MWM2 heeft daardoor veel ervaring opgebouwd in onderzoek op afstand. MWM2 en haar opdrachtgevers hebben daar nu veel profijt van.

Als aanvulling op full-service kwalitatieve onderzoekstrajecten verzorgt de afdeling nu ook vaker workshops en trainingen om organisaties te helpen de impact van resultaten te vergroten.

Reactie Marjolein Eigenfeld
Kersvers MT-lid Marjolein Eigenfeld is erg blij met haar nieuwe functie: “MWM2 is voor mij echt een bedrijf waar je mooie kansen krijgt en mogelijkheden kunt creëren om jezelf te ontwikkelen. Dat heeft ook veel met vertrouwen te maken, een hele fijne omgeving om in te werken. Ik zie mijn benoeming als MT-lid ook als een erkenning voor het belang dat MWM2 hecht aan kwalitatieve inzichten. Ik kijk er naar uit om samen met de andere MT-leden te werken!

Reactie directeur Govert van den Bos
MWM2 directeur Govert van den Bos zegt over de benoeming van Marjolein Eigenfeld: “Om goed te luisteren naar klanten passen wij heel vaak kwalitatieve methoden en technieken toe. Wij geloven in de kracht van kwalitatief onderzoek. Niet voor niets is het de sterkst groeiende afdeling van de afgelopen 1,5 jaar. Daarom wilden wij heel graag een daadkrachtige collega met een kwalitatief profiel in het MT en ook nog een die innovatie omarmt. Kortom, dat is Marjolein geworden. Ik wens haar veel plezier en succes in haar nieuwe functie”.

Over MWM2
Full-service marktonderzoeksbureau MWM2 behoort tot de grootste marktonderzoeksbureaus van Nederland en is onder andere marktleider op het gebied van research panels & -communities. Door goed te luisteren brengt MWM2 de wensen, verwachtingen en beleving van klanten van haar opdrachtgevers in kaart. Met behulp van innovatieve Crowdtech-technologie en hoogwaardige consultancy vertaalt MWM2 de stem van de klant naar rijke inzichten en concrete verbeteracties voor haar opdrachtgevers.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht