Geplaatst door Marosel B.V.

Marosel B.V. genomineerd voor FD Gazelle award 2016

Marosel B.V. is genomineerd voor de FD Gazellen Award 2016 voor de snelgroeiende bedrijven van Nederland. De FD Gazellen Award is een initiatief van het Financieel Dagblad dat jaarlijks wordt gehouden. De prijs is een competitie tussen bedrijven die de afgelopen drie jaar een omzetgroei van tenminste 20% wist te behalen en uitmuntend ondernemerschap tonen.

Ellen Fuld, Marosel BV: “Ik zie deze nominatie als een kroon op ons werk dat wij als team samen met elkaar hebben bereikt. Met deze nominatie zien wij de bevestiging dat wij een succesvolle partner zijn op het gebied van opleidingsmanagement. Dit stimuleert ons enorm om door te gaan op de ingeslagen weg, waarin we ook verder zullen werken aan innovatieve projecten om onze dienstverlening nog verder te verbeteren en uit te breiden. Onze klanten worden door ons volledig ontzorgd. De afgelopen drie jaar laat onze omzetstijging zien dat onze klanten onze dienstverlening waarderen. Wij willen dan ook onze klanten bedanken voor het is ons gestelde vertrouwen de afgelopen jaren. Ook de komende jaren zien wij met veel vertrouwen tegemoet. We hebben een betrokken en deskundig team opgebouwd. In combinatie met onze langdurige klantrelaties stelt ons dat in staat om veel waarde toe te voegen bij onze klanten.”

Marosel is sinds 2006 uitgegroeid tot de toonaangevende kennispartner van diverse bedrijven en (overheids)organisaties voor het totaal ontzorgen van opleidingsmanagement en opleidingsvraagstukken van een organisatie.

Marosel verzorgt het opleidingsmanagement voor een verscheidenheid aan klanten, zoals de overheid: DICTU en SSC ICT; detachering / ICT: Detron, British Telecom; verzekeringsbranche: Aon, Vektis; Professionals op verschillende vakgebieden: DPA, The Human Network.

Transparantie, kostenbesparing en meer acteren vanuit een partnership zijn de belangrijkste redenen waarom steeds meer bedrijven en overheden voor Marosel kiezen.

In de maand november reikt het FD tijdens een spectaculair event deze awards uit aan de snelst groeiende bedrijven van Nederland.